واگذاری سالن های ورزشی به دهیاری ها/ افزایش سهم ورزش روستایی از مالیات بر ارزش افزوده

غراوی گفت: با واگذاری سالن های ورزشی به دهیاری ها وزارت ورزش و جوانان می تواند بهره برداری این سالن های ورزشی را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «میرمحمدغراوی» ظهر امروز (پنجشنبه 23 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز افتخار داشتیم به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی چندین پروژه ورزشی روستایی با حضور معاون حقوقی، مجلس و امور استان های ورزش و جوانان را به بهره برداری برسانیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: امروز سالن ورزشی چند منظور حاجیکلاته علی آبادکتول، اصفهانکلاته گرگان و چمن مصنوعی شهدای مزرعه کتول به بهره برداری رسید و همچنین افتتاح چند پروژه ورزشی در شرق استان نیز از دیگر برنامه های سفر معاون حقوقیی، مجلس و امور استان های ورزش و جوانان به شمار می رود.

 

غراوی به نگهداری سالن های ورزشی روستای اشاره کرد و گفت: سالن های ورزشی با هزینه زیادی ساخته شده و نگهداری آن حائز اهمیت است و در نگهداری این مجتمع های ورزشی باید کوشا باشیم.


وی گفت: اماکن ورزشی روستایی روز به روز افزایش پیدا می کند و یکی از مسائل مهم نگهداری این سالن ها است و پیشنهاد ما این است که چمن های مصنوعی و یا سالن ورزشی روستایی در اختیار دهیاران قرار گیرد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: شاهد آن هستیم که برخی از اماکن ورزشی در نگهداری ها با مشکل رو به رو شدند و اعتبارات ورزش و جوانان برای نگهداری این سالن ها محدودی است و اگر بتوانیم از مالیات بر ارزش افزوده که سهم ورزش و جوانان 0.27 درصد از 9 درصد است به 0.5 درصد برسد دیگر نگران نگهداری این سالن های ورزشی نخواهیم بود.

 

کد خبر 1026292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha