حمایت از تولیدات استان مازندارن مورد توجه دولت باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی بر ضرورت حمایت از تولید داخلی و اشتغال در استان مازندران تأکید کرد و گفت: این استان ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه تولید دارد که دولتمردان باید این ظرفیت‌ها را در اجرای طرح‌ها در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین « محمدباقر محمدی لائینی» امروز( 23بهمن) در نشست با «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی و دارایی، با بیان اینکه در یوم الله ۲۲ بهمن شاهد حضور باشکوه مردم در راهپیمایی خودرویی فجر فاطمی بودیم و قدردان این همراهی همیشگی مردم ایران عزیز در عرصههای مختلف هستیمف گفت: مسئولان باید قدردان فرصت خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و نسبت به رفع مشکلات ملت ایران اسلامی اهتمام ویژه داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به پرتلاش بودن و میدانی بودن وزیر اقتصاد، بیان کرد: خوشبختانه تعامل خوبی داریم و مشکلات منطقه و گره‌ها را گوشزد می‌کنیم، انتظار داریم حق و حقوق منطقه دیده شود و به احقاق حقوق استان در حوزه های مختلف کمک شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: در زمینه گمرک و ترخیص سخت‌گیری‌های بی‌موردی را شاهدیم و همچنین موارد دیگر اعم از مشکلات اصلی تولیدکنندگان را شاهدیم که حضوری برای بیان مسائلشان خدمت رسیدند.

 

وی تاکید کرد: هر چه چرخ تولید را فعالتر کنیم مشکلاتمان کمتر می‌شود نباید مازندران ما دچار چنین مشکلاتی باشد زمینه برای ساخت این استان وجود دارد در حوزه صنعت فعالان قدری بافکر هستند و انگیزه دارند و با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند که باید با رفع موانع اداری کمکشان کنیم تا مشکلات تولید و اشتغال را حل کنند

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: در مسئله چوب و کاغذ هم امیدواریم سند چوب و کاغذ در منطقه رشد پیدا کند.

 

کد خبر 1026301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha