استقلال دفاعی کشور تامین شده است

امیر حاتمی با اشاره به تامین استقلال دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: امروز ایران موقعیت راهبردی در تامین امنیت اقتصاد و سیاسی منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز پنج شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان به افتتاح چندین پروژه با حضور رئیس جمهوری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی نشان داد که زمینه و اعتماد این بخش در استان بسیار بالاست.

 

امیر سرتیپ امیرحاتمی با بیان اینکه علیرغم فشارهای اقتصادی بر کشور این پروژه ها عملیاتی می شود، افزود: در کنار این فشارها با بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن مواجه هستیم که عرصه را برهمه تنگ کرده است ولی اقدامات در خور توجهی در بخش اقتصادی کشور انجام می شود.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ایجاد یک تروریسم سازمان یافته در منطقه توسط دشمنان انقلاب گفت: این گروه تروریسم بخش بزرگی از سوریه و عراق را اشغال کرد که این توطئه توسط نیروهای مقاومت شکست خورد.

 

وی به اوج بغض و کینه دشمنان در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اشار کرد و گفت: دشمن می‌خواست همه روزنه‌های کشور را ببندد اما امروز در جایی قرار داریم که از قله عبور کرده‌ایم.

 

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هدف دشمن از فشار حداکثری به مردم این بود که ملت پای شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نایستند.

 

وی ادامه داد: طرح تابستان داغ دشمن عاصی کردن مردم و برگشتن از شعار استقلال بود اما مردم این توطئه را نیز شناخته و با آن مقابله کردند.

 

امیر حاتمی با بیان اینکه امروز ایران موقعیت راهبردی در تامین امنیت اقتصاد و سیاسی منطقه دارد، گفت: در دوران دفاع مقدس ما در حوزه دفاع فهمیدیم راهی جزو استقلال نداریم.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تامین استقلال دفاعی کشور اشاره کرد و یادآور شد: هیچ کس نمی‌تواند محدودیت و محرومیت برای کشور ایجاد کرده و معترض استقلال دفاعی شود .

 

امیر حاتمی برضرورت رسیدگی و توجه به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: ضروری است از نزدیک مشکلات مردم را درک کرده و نسبت به حل آنها اقدام شود.

 

کد خبر 1026303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha