اقدامات گروه جهادی شهید اندرزگو بابل برای رفع مشکلات مددجویان شایسته تقدیر است

حجت الاسلام عالیشاه به فعالیت طلاب جهادی در مرکز نیکوکاری شهید اندرزگو بابل در راستای رفع نیازهای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مازندران اشاره کرد و گفت: برخی روستاهای استان مشکلات زیادی دارند و امیدواریم به همت جهادی ها مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(23بهمن) در حاشیه بازدید از اقدامات گروه های جهادی در بندپی شرقی و خوشرودپی بخش بندپی غربی برای احداث سرویس بهداشتی و حمام در منازل مددجویان تحت حمایت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران ضمن تشریح اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری به‌ویژه مراکز جهادی، بیان کرد: بیش از ۳۲۰ مرکز نیکوکاری در استان افتتاح شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران افزود: امسال در بخش مراکز نیوکاری تخصصی کمیته امداد استان با جهشی روبرو بوده و در بحث جهیزیه، اشتغال، عمران و ساختمان و فرهنگی شاهد اقدامات اثرگذاری در حوزه مددجویی از این مراکز هستیم.

 

وی با تاکید براینکه در مباحث مسکن، اشتغال، درمان و فرهنگی نیازمند حمایت مردم خیر استان هستیم، بیان کرد: مراکز نیکوکاری آمایش محله را انجام می دهند و براساس شناسایی ظرفیت های محلات مشکلات مددجویان را با استفاده ظرفیت همان محله برطرف می کنند.

 

حجت الاسلام عالیشاه، بیان کرد: این مراکز نیکوکاری برای تسهیل در کار نیازمندان منطقه و خدمت‌رسانی به مردم افتتاح شد.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد گروه‌های جهادی و انقلابی ذیل مراکز نیکوکاری امداد استان گفت: امروز بازدیدی از بخش خوشرودپی بندپی غربی و مرکز نیکوکاری جهادی اندرزگو داشتیم، مشاهده کردیم سه گروه جهادی از طلاب در این مرکز نیکوکاری مشغول به کار هستند.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: در یک بخش مشغول احداث سرویس بهداشتی و حمام مددجو بودند همچنین در یک بخش دیگر در ساخت مسکن مددجویی اقدامات ویژه‌ای را در بحث خدمات‌دهی به محرومین منطقه داشتند.

 

وی با بیان اینکه در برخی روستاهای محروم استان مشکلات زیادی حاکم است، گفت: گروه جهادی شهید اندرزگو که ظرفیت بسیار بالایی در اداره مرکز نیکوکاری دارند، با مدیریت خوبی که این مرکز دارد خدمات خوبی را خدمت مددجویان ارائه می‌دهند.و امید است با همت والای این جهادی ها مشکلات روستائیان مرتفع شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه عنوان کرد: اگر خدا بخواهد در کلیه شهرستان‌ها مراکز نیکوکاری اشتغال، عمران و ساختمان، فرهنگی، و مراکز نیکوکاری که به صورت عمومی در بحث مشارکت‌های مردمی برای مددجویان کمیته امداد کار می‌کنند، ایجاد خواهد شد.

کد خبر 1026391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha