معرفی چهار کانون برتر فهمای چهارمحال و بختیاری در قرعه‌کشی طرح ملی«ایران قوی»

مظاهری گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین قرعه‌کشی ۱۱۰ کانون فعال در طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد که چهار کانون فرهنگی هنری از استان چهارمحال و بختیاری در این آیین برتر شدند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین قرعه‌کشی ۱۱۰ کانون فعال در طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد که چهار کانون فرهنگی هنری از استان چهارمحال و بختیاری در این آیین برتر شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مرحله تعداد ۱۱۰ کانون برتر به قید قرعه معرفی شدند که کانون‌های فرهنگی هنری عرش، کوثر، ام ابیها (س) و صراط المستقیم از استان چهارمحال و بختیاری در این آیین منتخب شدند.

 

وی ابراز کرد: با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی» در سطح کانون‌های مساجد استان گفت: این طرح از هفته دفاع مقدس آغاز و تا ایام الله دهه فجر ادامه داشت که در طی آن اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت‌هایشان را ذیل سامانه بچه‌های مسجد ثبت کردند.

 

مظاهری گفت: ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور را از جمله دستاوردهای طرح ملی «ایران قوی» برشمرد و افزود: این طرح مبتنی بر اقتضائات روز و قابلیت‌ها و مقدورات بومی، کارکردها و فعالیت‌های مبتکرانه کانون‌ها و استفاده هدفمند از ظرفیت رسانه و فن‌آوری های نوین اجرا شد.

 

وی بابیان اینکه کانون‌های مساجد طرح ‌های خود را در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق ثبت کردند، عنوان کرد: استان چهارمحال و بختیاری نیز با داشتن ۴۳۹ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح شهر و روستاها برای اجرای این طرح ملی گام برداشت و در تحقق این طرح ملی مشارکت داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بعد از اتمام مهلت ثبت فعالیت و کسب امتیاز اعضای کانون های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد، روند ارزیابی و معرفی کانون‌های منتخب در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از امروز آغاز و کانون‌های برگزیده طرح ملی «ایران قوی» تا قبل از اتمام سال معرفی می شوند.

 

 

کد خبر 1026396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha