بنیاد حفظ آثار مازندران به دنبال افزایش تعاملات فرهنگی با حوزه هنری است

سردار ملکی به اهداف مشترک حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به دنبال ایجاد تعاملات فرهنگی هنری با یکدیگر هستیم و تا با هم افزایی بیشتر گام های بهتری در راستای دستیابی به هدفگذاری های این نهاد های انقلابی برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «عبدالله ملکی» امروز(23بهمن) در حاشیه افتتاح نمایشگاه خوشنویسی با مضمون اشعار مرحوم سلمان هراتی شاعر تنکابنی در حوزه هنری مازندران گفت: بنیاد حفظ آثار و حوزه هنری باید فاصله‌ها را کمتر کنند گرچه همکاری‌های زیادی داشتیم ولی باید بیشتر شود و در تولیدات فرهنگی هنری با مضامین دفاع مقدس اقدامات زیادی انجام دهیم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مازندران به پروژه پارک موزه دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و افزود: در پارک موزه فضاهای جدید و خوبی در حال احداث است که مکان خوبی برای نمایش آثار هنرمندان می‌تواند باشد؛ حوزه هنری می تواند در این مسیر همکاری خوبی با بنیاد حفظ آثار داشته باشد.

 

سردار ملکی به همکاری حوزه هنری مازندران برای چاپ کتاب عکس دفاع مقدس با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اشاره کرد و  ادامه داد: این کتاب به زودی چاپ می شود.

 

وی با بیان اینکه اگر تولید محتوا در حوزه های انقلاب و دفاع مقدس با همکاری این 2دستگاه انجام شود مطمئنا اثرگذاری بیشتری در جامعه هدف خواهد داشت،  خاطرنشان کرد: این دو دستگاه دارای برخی اهداف و رسالت های مشترک هستند و قطعا با هم افزایی بیشتر می توانیم گام های بهتری در راستای دستیابی به هدفگذاری های این نهاد های انقلابی برداریم.

 

سردار ملکی با بیان اینکه مضامین دفاع مقدس و تصاویر این دوران پرافتخار قابلیت جانمایی در قالب کتاب عکس و ارائه در همایش ها و نشست ها و ... دارد، افزود: می‌توان در چاپ کتاب عکس، برگزاری نشست‌های ادبی، شب شعر و خاطره و...  اتفاقات خوبی را در کنار هم رقم زد.

کد خبر 1026401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha