حفظ تفکر انقلابی در تولید آثار هنری مورد توجه است

معصومی گرجی با بیان اینکه تولید آثار هنری با هدف حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس از مهمترین کارهای حوزه هنری است، گفت: تعامل با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و توجه به ادبیات پایداری مازندران می تواند به حفظ تفکر انقلابی در جامعه ختم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مهدی معصومی گرجی» امروز(23بهمن) در حاشیه افتتاح نمایشگاه خوشنویسی با مضمون اشعار مرحوم سلمان هراتی شاعر تنکابنی در حوزه هنری مازندران با اشاره به وجه اشتراکات حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، گفت: مهم این است که قشر خاکستری جامعه نیاز به تلنگرهای انقلابی ما دارند، نگاه مردم نسبت به انقلاب کمی تغییر کرده است ما وظیفه هدایت و کنترل افکار را داریم.

 

رئیس حوزه هنری مازندران افزود: ما با تولید آثار و محتوا وظیفه حفظ انقلاب و افکار را داریم که با تعامل با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و توجه به ادبیات پایداری استان مازندران می‌توانیم اقداماتی همچون انتخاب روستای قراخیل به‌عنوان پایگاه ادبیات پایداری در استان رقم بزنیم.

 

معصومی تصریح کرد: هدف ما مشترک است، و آن نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که ما با کمک هنر این مهم را انجام می‌دهیم، در بابلسر، نکا، چالوس، بابل، ساری، بهشهر، قراخیل، بخش بهنمیر، پایگاه ادبیات پایداری داریم.

 

وی، اذعان کرد: با ابزار هنر و به روز رسانی در بخش‌های مختلف پس از گذشت ۴۲ سال ازعمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌توانیم اقدامات ارزشمندی را رقم بزنیم.

 

معصومی گرجی با تاکید براینکه تولید آثار هنری و انقلابی در حوزه هنری از مهمترین کارها است، افزود: امروز در 42سالگی انقلاب می توانیم با افتخار بگوییم که با تلاش نیروهای حوزه هنری شاهد تولیدات خوبی در زمینه های تئاتر، فیلم، شعر، داستان، هنرهای تجسمی، موسیقی و سرود، تاریخ شفاهی و ... هستیم که به نوعی مروج تفکر انقلابی با ابزار هنر است.

کد خبر 1026403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha