۲۲۰ دستگاه آبگرمکن و بخاری گازی بین مددجویان نهبندان توزیع شد

خطیب زاده گفت: ۲۲۰ آبگرمکن و بخاری گازی به ارزش ۲۵۶ میلیون تومان بین اهالی ۱۷روستای ضریب ۹ شهرستان نهبندان توزیع شد.

«علی خطیب زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري شبستان در بیرجند با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نهبندان در دهه مبارک فجر، گفت: با اهدای ۴۹ تبلت برای دانش آموزان به ارزش ۱۴۷ میلیون تومان زمینه بهره‌مندی این دانش آموزان از آموزش‌های مجازی در شبکه شاد فراهم شد.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه با همت یکی از خیران یک دستگاه لپ تاپ به دانشجوی رشته دندانپزشکی به ارزش ۱۲ میلیون تومان اهدا شد، افزود: همچنین در این مدت یک دستگاه اکسیژن ساز اهدایی خیر به مددجو به ارزش ۱۸ میلیون تومان اهدا شده است.

 

وی از توزیع ۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان در بین نوعروسان نیازمند خبر داد و بیان کرد: توزیع ۶۵ سبد غذایی، توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم، توزیع ۱۵۱ سبد بهداشتی و ذبح و قربانی ۵ راس گوسفند و توزیع ۱۱۶ کیلوگرم گوشت در مجموع به ارزش ۶۲ میلیون تومان از دیگر برنامه های اجرایی در دهه فجر بود.

 

خطیب زاده با بیان اینکه ۲۲۰ قلم لوازم خانگی ( آبگرمکن و بخاری گازی) به ارزش ۲۵۶ میلیون تومان بین اهالی ۱۷روستای ضریب ۹ شهرستان نهبندان توزیع شد، گفت: دیدار و تفقد از مددجویان،برگزاری مسابقات فرهنگی بین مددجویان و پرسنل، برگزاری نشست بصیرتی و  تجلیل از همکاران خواهر و همچنین همسران همکاران از دیگر برنامه های دهه فجر بود.

 

کد خبر 1026458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha