افزایش میزان ازدواج در گلستان

حق شناس گفت: با وجود کرونا در ۱۰ ماهه گذشته میزان ازدواج در استان گلستان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (جمعه 24 بهمن) در نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان با اعضای مجمع جوانان گلستان اظهار کرد: با وجود کرونا در ۱۰ ماهه گذشته میزان ازدواج در استان گلستان افزایش یافته و میزان ازدواج در استان در این مدت از ۱۳ هزار و ۳۲۶ مورد به ۱۳ هزار و ۴۲۱ مورد رسیده است.

 

استاندار گلستان ادامه داد: نرخ بیکاری در سال گذشته در استان گلستان یک رقمی بود و در سه ماهه تابستان امسال نیز شاهد نرخ یک رقمی بیکاری در استان بودیم.

 

حق شناس بابیان اینکه به برکت بارندگی در استان شاهد رونق کسب و کار در بخش های کشاورزی در استان بودیم، گفت: زهکشی اراضی شمالی استان نیز به افزایش بهره برداری اراضی کشاورزی کمک کرد و در این دولت اتفاق خوبی در این زمینه شاهد هستیم.

 

وی افزود: اگر ۵۰ درصد از هزینه های ورزشی که در استان های مختلف سرآمد است برای ورزش اول استان گلستان هزینه می شد تحول ورزش در استان شاهد بودیم  و علت عدم حمایت لازم به دلیل فقدان صنعت قوی و حامیان مالی در این زمینه است.

 

استاندار گلستان خواستار تکمیل ساختمان ورزش و جوانان به منظور استقرار تشکل های مردم نهاد و هیئت های ورزشی شد و گفت: مقدمات ساخت باغ جوانان را در استان گلستان فراهم خواهیم کرد.

 

کد خبر 1026502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha