رهبری واضح روشن و قاطع نقشه راه برجام را ترسیم کرد

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: عده ای بر این طبل می زنند تا برجام مرده را زنده کنند و این جای بسی تاسف است چرا که رهبری آن ‌چنان واضح، روشن، قاطع و بدون ابهام نقشه راه برجام را ترسیم کرده و هیچ کس نمی تواند تفسیر به رای کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۴ بهمن حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام باقر (ع)،  گفت: در میان شب های سال چهار شب ممتاز داریم که امیر المومنین علی (ع) در این باره می فرمایند؛ من بسیار دوست دارم که خود را در این چهار شب از همه کارها فارغ ساخته و به ذکر و مناجات با خدا بپردازم، یکی از آن شب های خاص اولین شب ماه رجب است که نسیم های رحمت الهی در آن می وزد.


امام جمعه قلعه گنج افزود: خداوند متعال در آسمان هفتم ملکی را قرار داده که به آن ملک داعی (فرشته دعوت کننده) گفته می شود و این ملک از اولین لحظات ماه رجب از اول شب تا سحر و نیز تا پایان این ماه ندا می دهد و انسان ها را به عبادت دعوت  می کند و ندا می دهد خوشا به حال آن کسانی که خدا را عبادت می کنند و من همنشین بنده ای هستم که همنشین من است.


وی با اشاره سخنان مقام معظم رهبری (حفظه الله) در دیدار فرماندهان نیروی هوایی و پدافند ارتش در ۱۹ بهمن، خاطرنشان کرد: دولت آمریکا به دلیل خطاهای محاسباتی در مقابل ملت ایران در قضایایی همچون پیروزی انقلاب اسلامی، فتنه ۸۸، تحریم های بی سابقه ناکام مانده است.


حجت الاسلام نجنو خاطرنشان کرد: خطای محاسباتی از هنگامی شروع شد که رئیس جمهوری آمریکا در سال ۱۳۵۶ به تهران آمد و گفت؛  ایران جزیره ثبات آمریکا  است و کمتر از ۱۰ روز از این سخن نگذشت که قیام ۱۹ دی ماه مردم قم رخ داد.


خطیب جمعه قلعه گنج ادامه داد: آمریکایی ها دریافتند که ایران جزیره ثبات نیست، سیاست های آمریکا از آن روز تاکنون که ۴۳ سال می گذرد دچار شکست های مکرر شده است و در سه سال اخیر قریب ۲۰ شکست نصیب استکبار جهانی شده است.


وی تصریح کرد: عده ای بر این طبل می زنند تا برجام مرده را زنده کنند و این جای بسی تاسف است چرا که رهبری آن ‌چنان واضح، روشن، قاطع و بدون ابهام نقشه راه برجام را ترسیم کرده و هیچ کس نمی تواند تفسیر به رای کند.


حجت الاسلام نجنو اضافه کرد: رهبری فرمودند؛ سخن منطقی و عقلانی این است که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود عمل کرده و امروز توپ در زمین آمریکا است و آمریکا به هیچ وجه حق شرط گذاری در مسیر برجام را ندارد.


امام جمعه قلعه گنج ابراز کرد: حرف  قطعی جمهوری اسلامی ایران لغو کلیه تحریم ها و راستی آزمایی در میدان عمل است وگرنه غربی ها روی کاغذ ثابت کرده اند که بد عهد هستند.


وی با اشاره به سفر رئیس مجلس به روسیه، خاطرنشان کرد: آنچه که در مورد این سفر حائز اهمیت بوده این است که پیام رهبر حکیم انقلاب  اسلامی توسط رئیس مجلس به پوتین ارسال شد.


حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: این پیام نقشه راه نگاه به شرق، سیاست‌ها، راهبردها و راهکارهای مهمی را در بر داشت، پیامی که می توان آثار عینی آن را در تحولات منطقه ای، سیاسی و روابط راهبردی اقتصادی در آینده نزدیک نظاره گر بود.


خطیب جمعه قلعه گنج در خاتمه  با اشاره به حضور حماسی مردم شهرستان قلعه گنج در رژه خودرویی و موتوری در  ۲۲ بهمن، عنوان کرد: شما مردم قهرمان قلعه گنج با حضور پور شور خود لبخند رضایت را بر لبان مبارک ولایت فقیه نشاندید.

کد خبر 1026535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha