بیماری کرونا درس بزرگی برای بشر است

حجت الاسلام حمادی گفت: متاسفانه شیوع مجدد ویروس کرونا در جامعه و بازگشت به وضعیت نامطلوب این بیماری بسیار نگران کننده است گرچه این هم درس بزرگی برای بشریت است که فکر می‌کرد در اوج علم و قدرت قرار دارد اما در برابر یک بیماری شکست خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، «حجت‌ الاسلام نصر حمادی» ظهر امروز (جمعه 24 بهمن) در آئین خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تقدیر از حضور مردم شهرستان خرمشهر در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: حضور حماسه ساز و باشکوه مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب ارزشمند و قابل تقدیر است.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر 22 بهمن را روز ملی مردم ایران دانست و افزود: روز ملی 22 بهمن ماه مقدس و احیای این روز عبادت است.

 

وی با تبریک فرارسیدن ماه رجب، خواستار به جا آوردن اعمال این ماه طبق کتب ادعیه شد و تصریح کرد: ماه های رجب و شعبان زمینه‌ ساز آمادگی برای ورود به ماه رمضان هستند و در این ماه روزه گرفتن سفارش شده چرا که دلیل آن پیشگیری از آلوده شدن به گناه است.

 

حجت الاسلام حمادی به وضعیت پیک جدید بیماری کرونا اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه شیوع مجدد ویروس کرونا در جامعه و بازگشت به وضعیت نامطلوب این بیماری بسیار نگران کننده است؛ گرچه این هم یک درس بزرگ است زیرا بشری که فکر می‌کرد در اوج علم و قدرت است در برابر این بیماری شکست خورد.

 

وی اضافه کرد: مدتی بود که خرمشهر در این زمینه وضعیت خوبی را سپری کرد اما اکنون آمار‌ها نشان از آن می‌دهد که این بیماری به سمت اوج گرفتن است.

 

امام جمعه موقت خرمشهر با بیان اینکه زمانی بیماری‌های متعددی همچون طاعون مردم را قتل عام می کرد گفت: بشر و به ویژه غرب ادعا می کرد که ما نجات دهنده بشریت هستیم و توانسته ایم هر بیماری را سرکوب کنیم ولی امروز خود توسط این بیماری خفه شده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: امید است این بلا از سر مردم خارج شود و وضعیت به روال عادی برگردد.

 

حجت الاسلام حمادی با بیان اینکه مردم از محدودیت‌ها خسته شده اند اما این نیز حق‌الناس است یاد آور شد: اگر من بیمار باشم و کسی را بیمار کنم فردا در نزد خداوند باید جوابگو باشم بنابراین باید مراقب این موضوع باشیم.

 

کد خبر 1026560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha