مسائل انقلاب صریح و شفاف است/ برای نظام نباید هزینه درست شود

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مسائل انقلاب صریح و شفاف است گفت: برای پیشبرد اهداف انقلاب نباید دروغ گفت نباید برای نظام هزینه درست کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز جمعه 24 بهمن با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: رهبرمعظم انقلاب فتوا دادند که ایجاد و تولید سلاح هسته ای حرام است، این مطلب فتوا است. 

 

امام جمعه کرج افزود: تحریف ها به آرمان هها و اهداف انقلاب اسلامی برمی گردد و در این جریان افراد باید بدانند که که مطالبی را نگویند که با اهداف اصلی انقلاب نمی خواند؛ سخنانی گفته نشود که هدف وسیله را توجیه نمی کند.

 

وی اظهار کرد: عده ای صحبت هایی می کنند که برای نظام هزینه درست شود؛ انقلاب ما انقلاب ارزش ها است و و برای پیشبرد اهداف عالی آن انقلاب نیاز به دروغ گفتن ندارد. نیاز به شفاف عمل نکردن ندارد. تمامی مسائل انقلاب و صریح و شفاف است، باید مراقبت بود که تحریف ها و انحراف ها اگر بیاید گرفتاری هایی بعدی درست می شود.

 

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگر خطبه نماز جمعه بیان کرد: همزمان با ماه رجب و سالروز میلاد امام محمدباقر(ع) خوب است با راه انداختن نهضت علمی و تولید علم در کشور، الگوی عملی و متعالی روش های آن امام را مورد توجه قرار داد.

 

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی الگوی عملی نسل جوان است که با پرداختن به آن یک نهضت علمی و تولید عمل در کشور راه می افتد.

 

وی بیان کرد: جنبه های مختلف تولید علم از سیره و مکتب امام محمدباقر(ع)، که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز به آن اشاره شده است، تولید علم همراه با تعالی معنوی است که همین امر سعادت انسان را تضمین می کند.

 

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: احیاء تمدن نوین اسلامی مسیر و هدفی است که با بهره مندی از تعالیم تقلین برای تولید علم از آن می توان بهره برد. 

 

مصالح استان شاخص انتخابات شورا باشد

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش نکته استانی خطبه نماز جمعه با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه بیان کرد: مصالح استان شاخص انتخابات اعضاء شورا باشد.

 

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: مردم مراقب باشند در بحث انتخابات شوراها در جنگ ادراکی و شناختی کسانی که می خواهند بر کرسی بنشینند نیفتند. 

 

 

 

 

کد خبر 1026580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha