توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان آران و بیدگل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: در مرحله هشتم رزمایش کمک مومنانه از سوی قرارگاه حافظین سلامت شهید بهشتی آران و بیدگل تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان بیماری کرونا توزیع شد.

سرهنگ پاسدار حسن فخرل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی به همت بسیجیان پایگاه بسیج شهید بهشتی حوزه امیرالمومنین، کانون فرهنگی هجرت و نمازگاران مسجد ملاشکرالله آران و بیدگل تهیه و توزیع شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: هر بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیون ریال شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، عدس، نخود، چای، شامپو، صابون و مواد شوینده است.

 

فخرل افزود: این بسته ها در راستای طرح محله محور شهید سلیمانی و با هدف کمک رسانی به اقشار کم درآمد و آسیب دیده از بیماری کرونا تهیه شده و جمعا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای تهیه آن با کمک بسیجیان و خیرین هزینه شده است.

 

مسجد ملاشکرالله، از مساجد محوری شهرستان آران و بیدگل است که در زمان انقلاب اسلامی یکی از پایگاه های مهم در مبارزات انقلابی مردم این شهرستان بود.

 

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و ۶ کیلومتری شهرستان کاشان واقع شده است./

کد خبر 1026615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha