سالن ورزشی کارگران فاروج آماده بهره برداری شد

فرماندار فاروج گفت: بهره برداری از سالن ورزشی کارگران شهرستان به دهه فجر رسید اما با توجه به در پیش رو بودن سفر وزیر کار و تعاون، افتتاح آن به تعویق افتاد.

«ابوالحسن نجفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: با توجه به قول پیگیری این طرح برای بهره برداری هر چه سریعتر آن، این مهم اتفاق افتاد اما برای بهره مندی بیشتر مردم از مزایای اجرای این طرح، افتتاح آن تا زمان سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی که در پیش روست، به تعویق افتاد.

 

فرماندار شهرستان فاروج گفت: بزرگترین سالن روزشی کارگران استان با دو هزار نفر ظرفیت در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع ساخته شده است.

 

وی گفت: رویکرد در سفر وزیر تعاون به استان، گرفتن اعتبار برای تجهیز سالن بدنسازی این طرح است.

 

مجموعه ورزشي كارگران فاروج از مصوبات سفر دولت دهم بود كه در سال 90 كلنگ زني شد. اين طرح در زمان كلنگ زني داراي پنج ميليارد و 200 ميليون ريال اعتبار مصوب بود كه از اين مبلغ چهار ميليارد ريال ملي و 1.2 ميليارد ريال نيز از اعتبارات استاني پيش بيني شده بود.

 

بهره برداري از اين طرح با توجه به ساخت آن در بين باغها و سرگردان بودن انجام انشعابات اين طرح در كش و قوس هاي وظايف بين دستگاهي  سالها به تاخير افتاد.

 

اين در حالي است كه در شوراي مسكن اسفندماه سال 93، تعيين تكليف راه دسترسي اين مجموعه ورزشي مصوب شده بود و اداره كل كار، تعاون و رفاه اجتماعي خراسان شمالي، تخصيص اعتبار آن را مشروط به تعيين تكليف راه دسترسي كرده بود.

 

ساخت اين طرح در نقطه اي كه در محدوده خدمات شهري نبود و كاربري لازم در اين خصوص را هم نداشت صورت گرفت و همين امر مشكلات زيادي را براي آن رقم زد.

 

در آن زمان مسئولان فاروج، تنها به انگيزه برگشت نخوردن اعتبار، مشكل كاربري زمين اين مجموعه را برطرف كرده و اين نقطه را وارد محدوده شهري كردند.

کد خبر 1026657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha