بخش ال ۵۰۰ تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف اهواز تا ۲ هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد

شریعتی از بهره‌برداری از بخش ال ۵۰۰ تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف اهواز (میدان چهارشیر) تا ۲ هفته آینده خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان دولت کل پروژه تقاطع غیرهمسطح به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» صبح امروز (شنبه 25 بهمن) در حاشیه بازدید از مسیر ال 500 تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف (میدان چهارشیر) اهواز اظهار کرد: طی بازدیدی که از این تقاطع داشتیم خوشبختانه کار نسبت دوره‌های گذشته با سرعت بیشتری پیش رفته و تزریق مالی خوبی نیز برای این پروژه اختصاص داده شده است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه بخش ال 500 طولانی‌ترین پل استان و بخش تقاطع غیرهمسطح استان است که ظرف یکی دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد افزود: امیدواریم این کل پروژه تا قبل از پایان دولت و شورا تکمیل شود.

 

وی با بیان اینکه البته تحقق آن کار سختی است ولی اگر با همین سرعتی که تاکنون پیش رفته، انجام شود می‌توانیم کار را به موقع به اتمام برسانیم اضافه کرد: پیمانکار پروژه نیز قول داده است که در صورت تامین منابع مالی به شکل کنونی کار پروژه را تا تیرماه به اتمام می‌رساند که امیدواریم این امر محقق شود.

 

شریعتی تصریح کرد: این پروژه جزو خواسته مردم و منطقه چهارشیر یکی از پرترافیک‌ترین مناطق اهواز است ولی با بخش‌هایی از تقاطع که پایان یافته ترافیک کاملا روان شده و مابقی آن هم به همین منوال انجام می‌شود و بزرگترین تقاطع جنوب غرب کشور در اهواز به بهره‌برداری می‌رسد.

 

کد خبر 1026670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha