امام باقر (ع) با اقدانات ارزشمند خود اسلام ناب محمدی را دوباره احیا کرد

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه هر کدام از ائمه معصومین (ع) در زمان خود به دنبال احیای اسلام ناب بودند گفت: امام باقر (ع) با اقدامات ارزشمند خود و برگزاری کلاس‌های درس اسلام ناب محمدی را دوباره احیا کرد.

«حجت الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: ما بر این امر معتقد هستیم که همه ائمه اطهار (ع) نور واحدی هستند و همه مواضعی که در زندگی فردی، سیاسی و اجتماعی خود اتخاذ می کنند هیچگونه تناقضی با یکدیگر ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه آن چیزی که باعث شده در رفتار ائمه معصومین (ع) تناقض ظاهری پدیدار شود، تنها و تنها شرایط زمان و اقتضائات مختلف بوده افزود: هر کدام از ائمه معصومین (ع) در زمان خود به دنبال احیای اسلام ناب بودند و برگزاری کلاس های درس توسط امام باقر (ع) حقیقتا اسلام ناب را مجددا احیا کرد و به همین دلیل است که اکثر مبانی اسلامی از امام باقر (ع) و امام صادق (ع) هستند.

 

وی اضافه کرد: کتاب انسان 250 ساله مقام معظم رهبری و کتاب سیره ائمه معصومین (ع) شهید مطهری کتاب های ارزشمندی برای بررسی شیوه زندگی و اهداف سیاسی و اجتماعی ائمه معصومین (ع) هستند و در این دو کتاب به صراحت به نبود هیچگونه تناقضی در رفتارهای ائمه معصومین (ع) اشاره شده است.

 

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه استراتژیک همه ائمه معصومین (ع) یکی است عنوان کرد: امام خمینی (ره) با نفی طاغوت مجددا اسلام محمدی (ص) را بنا ساخت، شعار اسلام از ابتدا نفی طاغوت و عبودیت الهی بود که امام راحل با انقلاب خود توانست مجددا این حرکت را بازیابی کند.

 

وی با بیان اینکه اسلام اکنون در عصر شکوفایی هستیم ابراز کرد: امروز اسلام ناب محمدی از مرزهای جمهوری اسلامی و منطقه فراتر رفته و به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان خاطر نشان کرد: امروز زمان قوت اسلام و افول استکبار است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند پایه های استکبار غرب متزلزل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز ما بزرگترین گفتمان معنویت گرایی را با محوریت مهدویت راه اندازی کردیم یاد آور شد: قطعا با تشکیل جیهه مقاومت و جهانی کردن آن می توانیم باقی مانده استکبار را نابود کنیم.

 
کد خبر 1026700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha