پروژه های تاثیرگذار در رونق اقتصادی و گردشگری حمایت می‌شوند

احمدی با بیان اینکه اجرای طرح بازآفرینی شهری در پروژه های مهم نیازمند همت همگانی است گفت: از پروژه های مهم و تاثیرگذار در رونق اقتصادی و گردشگری حمایت می‌‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی» امروز (شنبه، ۲۵بهمن ) در نشست بررسی مشکلات باز آفرینی شهری در سالن اجتماعات فرمانداری رشت اظهار کرد: استان گیلان و به تبع آن شهرستان رشت از نظر بازآفرینی شهری نسبت به دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشور عقب مانده‌اند.

 


نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بوروکراسی اداری یکی از مشکلات عدم پیشرفت پروژه‌هاست گفت: در کنار چارچوب های قانونی، مشکلات این حوزه شناسایی و برطرف شود.

 


وی با تاکید بر اینکه با همت و همکاری موانع پیشرو حل می شود افزود: پروژه تالاب عینک رشت یکی از پروژه های مهم این شهرستان است که سبب جذب توریست داخلی و خارجی می‌شود.

 


احمدی تصریح کرد: ترافیک یکی از مشکلات مهم اجرای این پروژه است که بایستی بدان توجه شود و اینکه اجرای این پروژه بایستی رونق اقتصادی را در منطقه فراهم کند.

 


نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آستان مقدس خواهر امام رشت یک مرکز مذهبی و فرهنگی مهم در شهرستان رشت و استان شمرده می شود.

 

وی اذعان داشت: این مرکز در چند سال اخیر خوب به عموم مردم معرفی شده و در این راستا نیز بایستی در فضاسازی و ایجاد امکانات و تجهیزات رفاهی نیز مورد توجه قرار گیرد.‌



«جبار کوچکی نژاد» نیز در این نشست اظهار کرد: در مورد تالاب عینک جلسات متعددی برگزار شد اما متاسفانه آنگونه که باید و شاید نتیجه نداده است.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پروژه‌های مهم و تاثیرگذار رها نشود گفت: مشکلات و عوامل عدم اجرای پروژه در جلسه عنوان و هرچه سریع‌تر حل شود.

 

وی با اشاره به اینکه از پروژه‌های باز آفرینی شهری حمایت مالی می شود اذعان کرد: حرم مطهر خواهر امام رشت با پیگیری‌های صورت گرفته جز حرم‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود و اعتبارات ویژه به این حوزه تعلق می‌گیرد.‌

کد خبر 1026713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha