برگزاری کلاس‌های روخوانی و حفظ قرآن کریم در سنندج

امینی از برگزاری کلاس‌های روخوانی، تجوید و حفظ قرآن کریم در سنندج خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در طول هفته و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

شهلا امینی مدیر موسسه قرآنی دارالاشراق شهرستان سندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اینکه موسسه دارالاشراق در حوزه فعالیت‌های قرآنی و برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآنی فعالیت می‌کند، افزود: با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری حضوری کلاس‌های آموزشی با استفاده از بستر فضای مجازی برگزاری کلاس‌های آموزشی پیگیری و دنبال شد.

 

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مجازی قرآن در این مؤسسه قرآنی گفت: کلاس‌های روخوانی و تجوید و حفظ قرآن به صورت مجازی در طول هفته با حضور اساتید مجرب قرآنی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های مجازی حفظ قرآن روزهای یکشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود، افزود: کلاس‌های مجازی روخوانی و روانخوانی قرآن هم در روزهای شنبه و چهارشنبه با حضور اساتید قرآنی برگزار خواهد شد.

 

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق شهرستان سنندج بیان کرد: در این راستا برای دوره روخوانی و تجوید مطالب به صورت تئوری برای تمرین هفتگی در روزهای اعلام شده در کانال تلگرامی این مؤسسه گذاشته می‌شود و در طول هفته مخاطبان به تمرین و کار می‌پردازند و برای رفع اشکال فایل صوتی تلاوت خود را برای مدیر مؤسسه ارسال می‌کنند.

 

امینی اظهار کرد: تلاوت، حفظ، تدبر و عمل کردن به قرآن از سایر مراحل مهم فراگیری قرآن کریم بوده است که فعالان قرآنی باید همواره آن را مدنظر قرار دهند و روز به روز بیشتر اخلاق، رفتار و عمل خود را قرآنی کنند.

کد خبر 1026857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha