در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، ۱۶ فیلم در کرمانشاه اکران شد

کنجوری، گفت: در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، ۱۶ فیلم همزمان با سینماهای پایتخت در سینما‌های آزادی و فرهنگ کرمانشاه اکران شد.

محمد جواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  فیلم‌های ابلق، بی‌همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج گاه، یدو، مامان، مصلحت و منصور ۱۶ فیلمی بودند که امسال در سینما‌های کرمانشاه اکران شدند.

 

وی خاطر با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از جشنواره فیلم فجر، نشان کرد: امسال در جشنواره فیلم فجر بیشترین استقبال همشهریان از فیلم‌های شیشلیک، بی همه چیز و ابلق بود و کمترین آمار مخاطب مربوط به فیلم‌های مامان و یدو بود.

 

 

کنجوری با بیان اینکه ویروس کرونا باعث برخی مشکلات در جامعه شده است، افزود: امسال بر خلاف سال‌های گذشته به دلیل بیماری کرونا جشنواره فیلم فجر با ۳۰ درصد ظرفیت سینما‌ها برگزار شد که طی این مدت هزار و ۲۱ نفر در سینما آزادی و ۶۱۷ نفر نیز در سینما فرهنگ فیلم‌های جشنواره سی و نهم فجر را تماشا کردند.

 

 مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: با توجه به بخشنامه ستاد کرونا در استان پروتکل های بهداشتی در این جشنواره با جدیت پیگیری شد  و تمامی موارد بهداشتی از قبیل ضدعفونی، تب سنجی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سینما‌ها انجام شد.

 

کد خبر 1026872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha