ارزیابی عملکرد باید دستگاه را در مسیر دستیابی به اهداف کمک کند

خدابنده با بیان اینکه دستگاه تعلیم و تربیت استان همه ساله در بسیاری از شاخص ها در سطح کشور پیشرو بوده، گفت:ارزیابی عملکرد بایستی با شناساندن نقاط ضعف و قدرت، دستگاه را در مسیر دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده کمک کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» امروز(۲۵ بهمن) در نخستین جلسه رابطین ارزیابی حوزه های داخلی اداره کل ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: ارزیابی عملکرد بایستی با شناساندن نقاط ضعف و قدرت، دستگاه را در مسیر دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده کمک کند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد عامل بهبود کیفیت سازمانی است اظهار داشت: دستگاه تعلیم و تربیت استان همه ساله در بسیاری از شاخص ها در سطح کشور پیشرو بوده و در زمره سه استان برتر کشور قرار گرفته است.

 

خدابنده اظهارکرد: آموزش و پرورش خراسان رضوی در کنکور سراسری، المپیادهای علمی، مسابقات فرهنگی و هنری و مسابقات ورزشی همواره عملکرد بسیار خوبی در سطح کشور داشته است.

 

وی تاکید کرد: همکاران ما در سطح استان می بایست ضمن ثبت زحمات، برنامه ها و اقدامات خود در سامانه ارزیابی عملکرد بر ارائه مستندات آن فعالیت ها اهتمام ورزند.

کد خبر 1026895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha