یکی از راه های خارج کردن رذائل، انفاق است

حجت الاسلام حدائق گفت: یکی از راه های خارج شدن رذائل، انفاق است و هر که بخواهد، حب دنیا از دلش بیرون رود باید انفاق کند و به فرمایش امام باقر(ع)، شیعیان برای زنده نگاه داشتن امر اهل بیت(ع)، یکدیگر را یاد می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امروز (شنبه 25 بهمن) در جلسه وبینار بررسی ویژگی های شیعیان از منظر امام باقر(ع) در حوزه علمیه «منصوریه» شیراز گفت: بخشش از ویژگی شیعیان است و شیعه واقعی همواره پیرو دستورات اهل بیت (ع) است.

مدیر حوزه علمیه «منصوریه» شیراز ادامه داد: رفتار ما شیعیان باید به شکلی باشد که موجب سرافرازی اهل بیت (ع) باشیم و موجب رفع گرفتاری خواهران و برادران ایمانی خود شویم.

وی اضافه کرد: کمک به محرومان از اوصاف نمازگزاران است و پرداخت زکات و خمس از دیگر ویژگی مومنان واقعی است که موجب رفع حوائج نیازمندان شیعه می شود.

مسئول قرارگاه «عمار» منصوریه با اشاره به کمک های مومنانه در بحران کرونا بیان کرد: عملکرد قرارگاه «عمار» منصوریه نیز در این ایام با حضور مبلغین و همت خیرین قابل توجه بوده است.

وی افزود: یکی از راه های خارج شدن رذائل، انفاق است و هر که بخواهد، حب دنیا از دلش بیرون رود باید انفاق کند و به فرمایش امام باقر (ع)، شیعیان برای زنده نگاه داشتن امر اهل بیت(ع)، یکدیگر را یاد می کنند.

حجت الاسلام حدائق تاکید کرد: شیعیان باعث برکات برای همسایگان و مایه خیر و برکت برای همسایگان خود هستند و در معاشرت اهل سازش هستند.

کد خبر 1026908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha