بهبود بافتگان از اعتیاد وام اشتغال ۵۰ میلیون تومانی دریافت می کنند

فردی با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت اشتغالزایی برای معتادان گفت: بهبود بافتگان از اعتیاد وام اشتغال ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصدی دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « فردی» طی نشست کمیته مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد که شنبه 25 بهمن در استانداری البرز برگزار شد گفت: بازگشت معتادان به چرخه حیات یکی از وظائف مسئولان دستگاه ها مرتبط در قالب مشارکت های مردمی است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: آموزش یکی از سرفصل های مهم و اساسی برای بحث پیشگیری از اعتیاد است و ضروری است نسبت به آن اقدامات محوری انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه درمان یکی از راهکارهای لازم در جریان کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد است بیان کرد: خانواده نخستین رکنی است که در بحث اعتیاد آسیب می بیند و معضلات متعددی را متحمل می شود.

 

اجتماعی شدن مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آن

 

فردی اجتماعی شدن مبارزه با اعتیاد را یکی از راهکارهای لازم در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی خواند و گفت: سالم سازی و بهبود افراد معتاد دیده با مشارکت اجتماعی عموم مردم راهکاری مناسبت و قابل تأمل است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با سازمان فنی و حرفه ای برای درمان شدگان از اعتیاد ویژه مرد و زن در زندان، آموزش های ویژه ای با هدف کارآفرینی داده می شود که پس از بازگشت به چرخه زندگی برای تأمین معاش از توانایی خود بهره خواهند برد

 

فردی عنوان کرد: پس از ترخیص از زندان به معتادان آموزش دیده که سلامت خود را باز یافته اند وام 50 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد با تأیید سازمان بهزیستی پرداخت می شود.

 

 

کد خبر 1026923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha