کسب ۱۱ هزار امتیاز توسط کانون شهدای دهنو در طرح ملی «ایران قوی»

بخشایی با بیان اینکه تاکنون ۱۱ هزار و ۶۸۰ امتیاز توسط کانون شهدای دهنو طبس در طرح ملی«ایران قوی» کسب شده است، گفت: طرح ملی «ایران قوی» به دلیل توجه به زمینه های مختلف می تواند در جذب جوانان و نوجوانان به سمت مساجد اثرگذار باشد.

«یوسف بخشایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس سال 89 تاسیس شده است و اکنون 61 نفر عضو فعال دارد.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: در راستای اجرای این طرح از ابتدای سال جاری تاکنون 2هزار پُرس غذای گرم و 100 بسته غذایی و یکصد پک بهداشتی بین نیازمندان توسط کانون توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون طرح«شنبه های با کتاب» 6 مورد و طرح «سه شنبه های تکریم» 2 مورد توسط این کانون اجرا شده است.

 

بخشایی با بیان اینکه 11هزار و 680 امتیاز تاکنون کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در راستای اجرای طرح ملی«ایران قوی» کسب کرده است، افزود: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در راستای این طرح تاکنون توانسته رتبه 11 استانی و یک شهرستانی را کسب کند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: طرح ملی «ایرن قوی» یک طرح بسیار جامع و کاملی است که به موضوعات مختلف از جمله کارآفرینی، کتابخوانی، فضای مجازی و غیره توجه کرده است و آموزش های جدیدی به اعضای کانون ها در این طرح می توان ارائه کرد.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس با اشاره به سامانه «بچه های مسجد» گفت: از مسئولان درخواست می شود که برای این بحث یک اپلیکیشن طراحی کنند تا به راحتی بتوانیم فعالیت ها را ثبت کنیم.

 

بخشایی در پایان با اشاره به اینکه طرح ملی «ایران قوی» به دلیل توجه به زمینه های مختلف می تواند در جذب جوانان و نوجوانان به سمت مساجد اثرگذار باشد، افزود: اگر چشم انداز 5 ساله برای این طرح در نظر گرفته شود قطعا اثرگذاری بالایی به همراه خواهد داشت و نواقص آن رفع خواهد شد.

 

کد خبر 1027087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha