پویش پرچم ایران در کانون «امام صادق (ع)» برگزار شد

صادقی از معرفی برترین های پویش پرچم ایران در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» خبر داد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برگزاری ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون «امام صادق (ع)» انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» به تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب در این کانون اشاره کرد و افزود: این برنامه ها در زمینه های مختلف برگزار شد که از جمله آن برگزاری پویش «پرچم ایران» بود.

 

وی به توضیح اجرای این پویش پرداخت و بیان کرد: در این پویش از مخاطبان خواسته شده بود که تصویری از پرچم ایران را بر روی پروفایل پیام رسان های خود در فضای مجازی منتشر کنند.

 

صادقی با اشاره به استقبال بچه های مسجد از این پویش، خاطرنشان کرد: 40 نفر از مخاطبان در این پویش شرکت کردند که در پایان از میان افرادی که تصویر پروفایلشان مزین به پرچم مقدس ایران بود، قرعه کشی انجام شد.

 

وی با اشاره به تقدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» از شرکت کنندگان در این پویش، ادامه داد: از بین افراد شرکت کننده در این پویش با قرعه کشی انجام شده تعداد 10 نفر  انتخاب شدند که به این افراد جوایزی تقدیم شد.

 

صادقی همچنین از تمام افرادی که در پویش پرچم ایران در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شرکت کردند نیز قدردانی کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در پایان عنوان کرد: اجرای نورافشانی، برگزاری جشن انقلاب، برگزاری مسابقه های مختلف و... از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در دهه فجر انقلاب بود.

 

به گزارش شبستان، برگزاری پویش پرچم ایران در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا گذاشته شده است.

کد خبر 1027100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha