هنرمندان جهرمی برگزیده جشنواره ملی کارتون «فجر» کردستان شدند

نعمت اللهی از برتری ۲ هنرمند کارتونیست جهرمی در جشنواره ملی کارتون «فجر» در استان کردستان خبر داد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: چهارمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «فجر» کردستان به همت سازمان بسیج هنرمندان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی این استان، با مشارکت کارتونیست ها و کاریکاتوریست‌های سراسر کشور برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، انقلاب اسلامی و تمدن سازی جهانی، مکتب حاج قاسم سلیمانی و خودباوری جوانان مسلمان از جمله محورهای این جشنواره بوده است.

 

وی بیان کرد: تعداد ۲۴۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از تطبیق آثار ارسالی با محورهای جشنواره در نهایت داوری آثار توسط آقایان «محمد سامان صولی»، «سیامک غلامی» و «خبات ساعدی» صورت گرفت.

 

 نعمت اللهی خاطرنشان کرد: بر اساس نظر هیئت داوران «سعید صادقی» هنرمند جهرمی رتبه دوم جشنواره کارتون و کاریکاتور فجر را کسب کرد و «محمدحسین اکبری» دیگر هنرمند جهرمی نیز شایسته تقدیر شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم خاطرنشان کرد: ۳۰ اثر برگزیده از نظر هیات داوران در قالب نمایشگاه خیابانی در پیاده راه فردوسی سنندج در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است و به زودی نمایشگاهی نیز از این آثار در گالری سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی در این خصوص دایر می‌شود.

کد خبر 1027116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha