فعالیت ۲۷ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد منطقه دو اراک

فراهانی از فعالیت ۲۷ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد منطقه دو اراک خبر داد.

«اسدالله فراهانی» با اشاره به اهمیت فعالیت های مراکز نیکوکاری و همکاری و همدلی این مراکز با کمیته امداد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مراکز نیکوکاری بازوان این نهاد در حمایت از نیازمندان و محرومین و شناسایی هر چه بهتر و دقیقتر این عزیزان د راستای ارائه خدمات هر چه بهتر هستند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه دو اراک، ضمن تقدیر از فعالیت های مراکز نیکوکاری، افزود: امید است همواره شاهد حضور و فعالیت این مراکز باشیم.

 

وی با اشاره به افتتاح مرکز نیکوکاری مداد رنگی در اراک، ادامه داد: این مرکز در ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شده و امید است خیرات و برکات فراوانی برای نیازمندان داشته باشد.

 

فراهانی ادامه داد: مراکز نیکوکاری و کسانی که در امر خدمت رسانی به محرومان همواره پیش قدم هستند، اجر و پاداش دنیوی و اخروی را برای خود به ارمغان می آورند و با کار خیر خود دل نیازمندان را شاد می کنند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: مرکز نیکوکاری مداد رنگی با حضور خیران این شهرستان با هدف رسیدگی به امور فرهنگی و تحصیلی و مشاوره ای مددجویان تحت حمایت افتتاح شد.

 

رئیس کمیته امداد منطقه دو اراک گفت: این مرکز از طریق تعاملات با سایر سازمان‌های خصوصی و دولتی، مرتفع ساختن مشکلات دانش آموزان نیازمند را در دستور کاری خوددارد.

 

فراهانی با اشاره به اینکه این مرکز باعضویت هفت نفر و با مسئولیت کارشناس فرهنگی اراک منطقه دو شروع به کار خواهدکرد، ادامه داد:مرکز نیکوکاری مداد رنگی در کل کشور با همین نام و با همین هدف مشغول ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان واجد شرایط است.

کد خبر 1027161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha