توجه به الگوی اسلامی ایرانی لازمه رونق اقتصادی است

حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت رفع مشکلات اقتصادی تأکید کرد و گفت: توجه به الگوی اسلامی ایرانی لازمه رونق اقتصادی است.

حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب، اظهار داشت: ماه رجب، سرشار از ارزش‌های معنوی و فواید ملکوتی بوده و ماه تولد ائمه اطهار(ع) بوده و انواع دعاها در آن وارد شده است.

 

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت دعا و تضرع در راه خدا، افزود: ماه رجب ماه استغفار و طلب آمرزش است.

 

وی در ادامه به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه و بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی پیاده کردن نظام اقتصاد اسلامی در جامعه ضروری است.

 

حجت الاسلام طهماسبی با تأکید بر ضرورت توجه به الگوی ایرانی اسلامی در جامعه، اظهار داشت: تورم، افزایش سطح فقر، بیکاری و... به دلیل عدم توجه به اقتصاد اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه با مقاوم کردن اقتصاد و برنامه‌های نظام اقتصادی اسلامی می‌توان اقتصاد جامعه را درست کرد، ادامه داد: باید در این زمینه بازشناسی الگوی توسعه صورت گیرد و مبتنی بر نقشه جامع کشور بر اساس مبانی اسلامی باشد.

 

امام جمعه کوهدشت بر ضرورت مبارزه جدی با قاچاق و فساد در جامعه تأکید کرد و گفت: برای حرکت به سمت رشد و تعالی و توسعه اقتصادی باید با مفاسد اقتصادی برخورد جدی شود.

 

وی بیان داشت: اتکا به توان و نیروی داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و برداشتن موانع سر راه تولید از ضروریات مهم برای شکوفایی اقتصادی است که با برنامه ریزی و مدیریت جهادی محقق می شود.

 

با تأکید بر اینکه مسئولان باید به فکر بیکاری جوانان باشند، عنوان داشت: رفع مشکل بیکاری جوانان با دلسوزی و کار جهادی محقق خواهد شد.

 

حجت الاسلام طهماسبی از جوانان به عنوان امید آینده کشور یاد کرد و بر ضرورت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان تأکید کرد و گفت: باید به توانایی نیروی جوانان اعتماد کرد و از این ظرفیت در عرصه های مختلف بهره مند شد.

 

کد خبر 1027172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha