مسئولان اهتمام بیشتری به مسائل فرهنگی داشته باشند/ شورای فرهنگ عمومی برای حضورحداکثری مردم در انتخابات برنامه ریزی کند

حجت الاسلام شکریان گفت: مسئولان اهتمام بیشتری به مسائل فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی داشته باشند و دغدغه مند در بخش فرهنگ وارد عمل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از ساری، حجت الاسلام «ناصر شکریان» امروز (26 بهمن) در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن تحسین دغدغه مندی جوانان استان به رفع مشکلات حوزه های مختلف، اظهار کرد: ظاهرا" اشتباه و مشکل از آنجا آغاز شد که امور جوانان با ورزش ادغام شد و اکنون امور جوانان در حاشیه است و مساله اختصاصی جوانان که از گذشته بوده است؛ باید احیا شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: باید امور جوانان مستقل باشد و در حاشیه نباشد و باید احیای سازمان جوانان از سوی مجمع نمایندگان استان مورد توجه باشد.

 

وی با بیان اینکه در امور جوانان کانون های فرهنگی و تبلیغی، هیات مذهبی و بسیجیان فعال هستند، خاطر نشان کرد:باید امور جوانان دیده شود و در این راستا با تلاش بیشتری وارد عمل شویم. 

 

حجت الاسلام شکریان گفت: وظایف شورای فرهنگ عمومی استان مروری شود تا بدانیم جلسات ما در راستای وظایف است و اینکه اولویت های استان با این بخش سازگاری داشته باشد.

 

وی افزود: مسئولان اهتمام بیشتری به مسائل فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی داشته باشند که حضور اعضای حقوقی شورای فرهنگ عمومی در جلسات الزامی است و در شورای فرهنگ عمومی استان به عنوان بالاترین مجموعه تصمیم گیرنده استان، باید در این بخش با دغدغه بیشتری وارد عمل شویم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: از اعضای اصلی و شخص استاندار انتظار است تا حضور پررنگ تری داشته باشند.

 

حجت الاسلام شکریان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده مهم است و با توجه به اینکه اعتماد مردم کمی ضربه دیده است باید تقویت شود که تقویت نظام است.

 

وی یادآور شد: همچنین آسیب های اجتماعی و کم بودن جمعیت استان مساله ای است که باید به این موارد مهم توجه شود و در شورای فرهنگ عمومی به این مسائل و موارد ورود پیدا کند.

کد خبر 1027209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha