آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری شیراز در شمار برترین های کشور است

محمدحسن پور گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری شیراز به لحاظ ایستگاه ها، نیروی انسانی و تجهیزات در شمار برترین های کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا محمدحسن پور»، امروز (یکشنبه ۲۶ بهمن) در آئین افتتاح سایت آموزش آتش نشانان جنوب کشور گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، شهرداری شیراز هرگز کار و فعالیت های خود را نه تنها به تاخیر نینداخته بلکه با سرعت بیشتری در حوزه های مختلف به انجام رسانده است.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری شیراز به لحاظ ایستگاه ها، نیروی انسانی و تجهیزات در شمار برترین های کشور است.

وی اضافه کرد: در 11 منطقه شهرداری شیراز به طور مستمر در زمینه نور پردازی، فضای سبز و ... همواره شاهد تغییرات مطلوب هستیم و سازمان آرامستان ها در «بهشت » اقدامات خوبی انجام داده و تا پایان سال به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

محمدحسن پور تاکید کرد: عملکرد موثر سازمان پسماند شهرداری شیراز، شهر شیراز را به یکی از کلان شهرهای تمیز کشور تبدیل کرده است به زودی شاهد 22 بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره بار در شیراز خواهیم بود.  

کد خبر 1027225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha