رشد و تعالی فرهنگی فارس با همکاری مشترک سازمان ها

آیت الله دژکام گفت: هم افزایی و همکاری مشترک سازمان ها، زمینه رشد و تعالی فرهنگی و تحقق اهداف مهم در این زمینه را فراهم می کند و باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه ۲۶ بهمن) در نشست وبیناری انعقاد تفاهمنامه همکاری میان نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: انعقاد این تفاهم نامه، فصل جدیدی برای انجام فعالیت های مشترک فرهنگی میان نهاد نماینده ولی فقیه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: این تفاهم نامه همکاری همچنین موجب شروع برنامه های غنی فرهنگی در شیراز و سایر نقاط استان فارس خواهد بود.

امام جمعه شیراز با تاکید بر لزوم همکاری سازمان های مختلف بیان کرد: هم افزایی و همکاری مشترک این ارگان ها زمینه رشد و تعالی فرهنگی و تحقق اهداف مهم در این زمینه را فراهم می کند و باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

«صابر سهرابی» نیز در این نشست با تاکید بر انجام امور فرهنگی استان بر اساس دستورات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: حمایت های نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس از کارهای فرهنگی زمینه پیشرفت بیشتر و بهتری را فراهم خواهد کرد.

مدیرکل ارشاد و اسلامی استان فارس افزود: انعقاد این تفاهم نامه موجب رقم خوردن افق روشن در حوزه فرهنگی در سومین حرم اهل بیت(ع)  و سایر نقاط استان فارس خواهد شد.

سردار «لطف الله یداللهی» نیز در این نشست وبینار گفت: در این تفاهم نامه موضوعات قرآنی، فضای مجازی و عفاف و حجاب مورد توجه ویژه قرار گرفته شده است.

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز افزود: توجه به این حوزه ها نقش مطلوبی در تحقق بیانیه گام دوم در سطح فارس خواهد داشت و ظرفیت جدیدی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: همکاری و تعامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و نماینده مقام معظم رهبری در استان همواره مطلوب بوده و با انعقاد این تفاهم نامه بیشتر خواهد شد.

کد خبر 1027270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha