باید برنامه ریزی مناسبی برای اجرای بهتر پروژه حق تقدم عابر پیاده انجام دهیم

کلائی گفت:با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک شده ایم و مردم طبیعتا از نیمه اسفند ماه جنب و جوش بیشتری دارند باید برنامه ریزی مناسبی را برای اجرای بهتر پروژه حق تقدم عابر پیاده انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا کلائی» امروز(۲۶ بهمن) در نشست مشترک بررسی اقدامات انجام شده در چهارچوب کلان پروژه حق تقدم عابر پیاده با بیان اینکه بررسی هایی که از روند اجرای کلان پروژه رعایت حق تقدم عابر پیاده داشته ایم نشان دهنده این است که در اجرای این پروژه دچار افت نشده ایم، گفت: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک شده ایم و مردم طبیعتا از نیمه اسفند ماه جنب و جوش بیشتری دارند باید برنامه ریزی مناسبی را برای اجرای بهتر پروژه حق تقدم عابر پیاده انجام دهیم و اگر در حال حاضرمتخلفان جریمه نمی شوند، حداقل تذکر جدی به آنها داده شود.

 

شهردار مشهد تصریح کرد: اگر مردم احساس کنند که طرح حق تقدم عابر پیاده تنها یک طرح نیست که از سوی شهرداری مشهد اجرا شده، بلکه یک موضوع قانونی است و پلیس راهور نیز به عنوان ضمانت اجرایی از آن حمایت می کند به آن توجه بیشتری خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه در حوزه خط کشی گذرگاه های عابر پیاده همانطور که چندی پیش نیز به آن اشاره کردم وضعیت خیلی مناسبی نداریم و خطوط کم رنگ هستند، اظهارکرد: لذا با توجه به این موضوع در اصلاح بودجه اعتبار مورد نیاز رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده را افزایش داده ایم که برهمین اساس برجسته سازی و رنگ آمیزی خطوط و گذرگاه های عابر پیاده به صورت گسترده باید در پایان سال و اوایل سال آینده انجام شود و بر اجرای آن تاکید دارم.

 

کلائی ادامه داد: معتقدم وقتی مردم ببینند شهرداری رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و نصب علائم را تقویت می کند، آنها نیز بیشتر به رعایت حق تقدم عابر پیاده توجه خواهند کرد، موضوع دیگری که در بحث های زیرساختی باید به آن توجه شود، نگهداری گذرگاه های ایمن سازی شده موجود است به گونه ای که همیشه چراغ های فرمان روشن و خطوط عابر پیاده مشخص باشد.

 

شهردار مشهد گفت: تا کنون موضوعات کمی بوده که توانسته باشیم آدم های مختلف را درآن متحد کرده باشیم، اما معتقدم کلان پروژه حق تقدم عابر پیاده از آن نکات وحدت بخش است؛ لذا اگر بتوانیم به نوعی این موضوع را به مطالبه مردم تبدیل کنیم به اجماع هم خواهیم رسیم.

کد خبر 1027284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha