فروش و خروج مرغ زنده توسط مرغداران به خارج از شهرستان ممنوع است

طولابی، با اعلام اینکه فروش و خروج مرغ زنده توسط مرغداران به خارج از شهرستان ممنوع است، گفت: برای جلوگیی از نوسان قیمت و کمبود نیاز مردم باید از مرحله جوجه ریزی تا توزیع مرغ، نظارت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جعفر طولابی»، امروز(26بهمن) در ستاد تنظیم بازار و ستاد شهرستانی کرونا اظهار داشت: تهیه و تأمین کالاهای اساسی، ذخیره و توزیع به موقع این کالا به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

 

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه تمهیدات لازم از سوی دستگاه های متولی برای پیش بینی ذخیره سازی و عرضه به موقع در سطح مناطق شهری و روستایی اندیشیده شده است، افزود: در زمینه تأمین نهاده های دامی مورد نیاز مرغداری ها و دامداری ها نیز برنامه‌ریزی شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه کالاهای اساسی مورد نیاز پایان سال به ویژه میوه شب عید مورد نیاز مردم باید به موقع تأمین و توزیع شود، عنوان داشت: اجرای طرح ویژه نظارتی ایام نوروز نیز باید تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ ادامه یابد.

 

طولابی بر ضرورت کنترل قیمت ها از سوی سیستم نظارتی تأکید کرد و گفت: دستگاه های نظارتی در این زمینه باید اقدامات اساسی انجام دهند.

 

وی به مقدمات راه اندازی بازارچه های موقت از طریق شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در چیدمان غرفه ها در اولویت باشد و همچنین فعالیت بازار روز متناسب با شرایط کرونا باشد.

 

فرماندار خرم آباد فروش و خروج مرغ زنده توسط مرغداران به خارج از شهرستان را ممنوع اعلام کرد و گفت: باید از مرحله جوجه ریزی تا توزیع مرغ، نظارت لازم انجام شود تا روزهای پایانی سال دچار نوسان قیمت و مشکل در عرضه نباشیم.

 

کد خبر 1027293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha