اجازه نمی دهیم کرونا باعث ترک تحصیل حتی یک دانش آموز شود

فتح اللهی با بیان اینکه در بحران کرونا تهدیدها به فرصت تبدیل شد گفت: به هیچ دانش آموزی اجازه نخواهیم داد بخاطر فقر مالی و نداشتن تبلت و گوشی در کرونا از تحصیل باز ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز (یکشنبه، ۲۶بهمن ) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: با بحران کرونا ویروس بسیاری از فعالیت ها تحت شعاع قرار گرفت و استفاده از فضای مجازی اوج گرفت.



فرماندار رشت با بیان اینکه فعالیت های حوزه گردشگری، سلامت، ورزشی، فرهنگی و علمی در این بحران تحت تاثیر قرار گرفت و با چالش هایی روبه رو شد گفت: اما در این بحران‌خوشبختانه مربیان و معلمان آموزش و پرورش در فضای مجازی پرکار بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان بی بضاعت شناسایی شده و اقدامات لازم برای تهیه وسایل و تجهیزات انجام شده است افزود: گوشی و تبلت در بحران کرونا ویروس تنها راه ارتباطی مدارس با دانش آموزان بود و باهم دلی خیرین اجازه نخواهیم داد که هیچ دانش آموزی بخاطر فقر مالی در کرونا از تحصیل باز بماند.

 


فتح اللهی اذعان کرد: اینترنت یکی از مشکلات آموزشی بود که با پیگیریهای صورت گرفته تا حدی دغدغه های این حوزه رفع شده است.

 

 


فرماندار رشت تصریح کرد: در بحران ها همیشه تهدیدها با هم دلی و همکاری به فرصت تبدیل شد و با توسعه علمی، بحران کرونا باعث تعطیلی علم و دانش نشد.



فتح اللهی خاطر تشان ساخت: آموزش و پرورش زیر بنای علم و دانش و انسان سازی در جامعه شمرده شده و بایستی بیش از پیش به این مقوله توجه شود.‌

کد خبر 1027294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha