تربیت نیروهای انقلابی  در سنگر مسجد ماموریت حوزه هنری است

زارعی گفت: برای آینده باید نیروهای ارزشی مسجدی تربیت شود و همچنان که اکنون بسیاری از مدیران فرهنگ و هنر ما محصول مسجد هستند؛ این روند باید ادامه یابد که جریان پر خیر و برکتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از ساری، « کوروش زارعی» امروز ( 26 بهمن) در نشست راهبردهای پیش روی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با تمرکز بر نمایش بچه های مسجد در حوزه هنری مازندران اظهار کرد: تلاش برای نهادینه کردن ارزش ها مساله مهمی است که باید در دستور کار باشد و اکنون در تئاتر به سراغ همین موضوع و تولید اثر با موضوع بچه مسجدی ها هستیم و در این راستا باید ایجاد انگیزه شود تا در مسیر ارزشی گام بردارند.

 

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری افزود: باید به سراغ مناطق محروم و دارای معضل برویم و هزینه کنیم تا جریان ارزشی توسعه یابد و در استان های مختلف نهادینه شود.

 

وی تصریح کرد: باید در مناطق محروم کار شود تا رشد و توسعه اتفاق افتد و قطعا حمایت می شود؛ چرا که نیازمند تربیت هستیم و باید در جبهه فرهنگی با قوت وارد عمل شد.

 

زارعی گفت: براساس فرمایشات رهبری با اندیشکده ای در قم صحبت شد و سند چشم انداز در عرصه فرهنگ و هنر داریم که با چارت مناسب برنامه ریزی می شود تا دغدغه های رهبری در عرصه فرهنگ و هنر تلاش شود که ما در صحنه تئاتر کار می‌کنیم و در عرصه های دیگر هم قابلیت دارد.

 

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری افزود: ماموریت حوزه هنری مهم است و اگر قرار است پیام رهبری جامه عمل بپوشد باید در مسیر قرار گرفته و برای توسعه همه جانبه در این بخش تلاش شود.

 

وی خاطر نشان کرد: شاید بضاعت اندکی داشته باشیم اما امیدواریم کارها به سمت رو به جلو حرکت کرده و بتوانیم کمک کار حوزه فرهنگ و هنر و نیروهای ارزشی باشیم و در راستای توسعه فرهنگ و هنر و تربیت نیروهای ارزشی اثرگذار باشیم.

 

به گفته زارعی، کرونا ظرفیت هایی را برای ما ایجاد کرده است که این ظرفیت ادامه می یابد و مثلا تله تئاتر در دوران کرونا شروع شد و ادامه دارد و اگر دو تله تئاتر خوب و نوجوان پسند ارائه شود با کمک فنی صدا و سیما و تلاش حوزه هنری در کارهای ضبط و ثبت شده و در اختیار شبکه امید قرار می گیرد و حق الزحمه ای ارائه می شود.

 

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری افزود:  آنچه در شرایط فعلی برای ما مهم است؛ بحث بچه های مسجد است و باید کارهای مفید و ارزنده در حوزه بچه های مسجد ارائه شود.

 

زارعی یادآور شد: برای آینده باید نیروهای ارزشی مسجدی تربیت شود و همچنان که اکنون بسیاری از مدیران فرهنگ و هنر ما محصول مسجد هستند، باید این روند ادامه یابد که جریان پر خیر و برکتی است.

کد خبر 1027332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha