مجلس به شکل جدی قانون تسهیل ازدواج را پیگیری می‌کند

محمدیاری با بیان اینکه ازدواج یکی از مهمترین موضوعات فعلی جامعه ما محسوب می‌شود گفت: مجلس و خاصه کمیسیون اجتماعی به شکل جدی موضوع قانون تسهیل ازدواج را پیگیری می‌کنند.

«حسن محمدیاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از پیگیری موضوعات حول محور خانواده، جمعیت و ازدواج در مجلس خبر داد و با اشاره به اینکه کمیسیون اجتماعی به شکل جدی موضوع قانون تسهیل ازدواج را پیگیری می‌کند اظهار داشت: ازدواج یکی از مهمترین موضوعات فعلی جامعه ما محسوب می‌شود.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس برگزاری جلسه‌ای از سلسله نشست‌های صدای دانشجو با فعالان دانشجویی به میزبانی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان سخن گفت و در تشریح این مطلب افزود: این جلسه با موضوع تخصصی پیگیری قانون تسهیل ازدواج برگزار شد و فعالان دانشجویی نیز مسائل و مشکلات پیش روی ازدواج جوانان را مطرح کردند.

 

محمدیاری شناسایی و رفع مشکلاتی که در حوزه ازدواج جوانان وجود دارد را متذکر شد و با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس اهتمام خوبی در این زمینه دارد تصریح کرد: بدون شک کاهش رقم ازدواج در سطح جامعه، مشکلاتی را ایجاد می‌کند که بروز بحران‌هایی از جمله آسیب‌های اجتماعی از جمله آن‌ها محسوب می‌شود.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس افزایش اعتبارات لازم برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر که بیشترین حجم مراجعات به نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه را تشکیل می‌دهند را از جمله مواردی که وی مورد پیگیری مستمر قرار می‌دهد اعلام کرد و گفت: باید افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی بیشتر  پشتیبانی شوند.

 

وی دغدغه اصلی مردم را مسائل اقتصادی و معیشتی اعلام کرد و با بیان اینکه شیوع کرونا نیز بر مشکلات مردم افزوده است خاطرنشان کرد: به علت شیوع این بیماری و استمرار آن بسیاری از کسب و کارها تعطیل شدند و می‌طلبد که از آسیب‌دیدگان و قشرهای نیازمند حمایت لازم و مؤثرتری به عمل آید.

کد خبر 1027361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha