اقدامات گسترده کانون حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان در ایام کرونا

کیوانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از نهادهای تاثیرگذار برای خدمت رسانی به مردم در کشور محسوب می شوند که در این راستا اقدامات گسترده ای برای کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا انجام می دهند.

«بهمن کیوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از نهادهای تاثیرگذار برای خدمت رسانی به مردم در کشور محسوب می شوند که در این راستا اقدامات گسترده ای برای کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا انجام می دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) شهر هفشجان ادامه داد: بچه های مسجد دوازده امام (ع) شهر هفشجان نیز از زمان شیوع کرونا هم صدا با سایر نهادهای مردمی برای کمک رسانی به محرومان وارد میدان شدند.

 

کیوانی بابیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اغلب فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به سمت مجازی شدن پیش رفته است، افزود: با توجه به نقش روزافزون فضای مجازی در زندگی روزمره مردم، باید بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای انجام فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد استفاده کرد.

 

وی افزود: تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی و گندزدایی مسجد و معابر، برگزاری ایستگاه نقاشی، برگزاری کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف و انجام فعالیت هایی در راستای همدلی مومنانه و مواسات در قالب طرح ملی «ایران قوی» از جمله برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن (ع) است.

 

کیوانی افزود: حضور اعضای کانون در دوره آموزشی مادران قرآنی، دوره آموزشی آشنايی با هنرهای تجسمی، دوره آموزشی آشنايی با هنرهای ادبی، آشنايی با فن آوری اطلاعات، دوره آموزشی آشنايی با کار آفرينی و دوره آموزشی تفسير جزء هفتم قرآن کريم حضوری فعال داشته و موفق به گذراندن این دوره های آموزشی شده اند.

 

کد خبر 1027502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha