دمای هوای البرز کاهش پیدا می کند/ سامانه بارشی سرد در راه است

بهاروند با اشاره به کاهش محسوس دما در البرز گفت: سامانه بارشی سرد در راه است و انتظار می رود استان البرز پایان هفته ای با هوای سالم تجربه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آرش بهاروند» در جمع خبرنگاران با اعلام وضعیت هواشناسی استان البرز گفت: انتظار می رود پایان هفته هوای سالمی را البرزیان تجربه کنند. 

 

مدیرکل هواشناسی استان البرز افزود: بنابر پیش بینی های انجام شده سامانه بارشی سرد در راه استان البرز است که طی آن شاهد کاهش دمای هوای استان نیز هستیم.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به هشدارهای هواشناسی بیان کرد: تحلیل الگوهای پیش یابی نشان از پایدار جو در منطقه البرز تا صبح روز چهارشنبه ۲۹ بهمن است که طی این مدت افزایش دمای بیشینه، سقوط بهمن، ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

 

سقوط بهمن در ارتفاعات پیش بینی می شود

 

مدیرکل هواشناسی استان البرز خاطرنشان کرد: ورود سامانه بارشی از عصر چهارشنبه ۲۹ بهمن انتظار می رود که طی آن وزش باد شدید، رگبار باران و برف، رعد و برق و کاهش شدید دما پیش بینی می شود. 

 

بهاروند در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان با اطلاع از وضعیت آب و هوایی از حضور در ارتفاعات و جاده های کوهستانی با توجه به احتمال سقوط بهمن بپرهیزند. 

 

 

 

کد خبر 1027523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha