فعالیت بیش از 200 کمیته دهه فجر در استان مرکزی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بیش از 200 کمیته برای هماهنگی و اجرای برنامه های دهه فجر در این استان در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت السلام عباس هاشمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، امروز(9 بهمن) در دیدار نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اعضای کمیته های دهه فجر سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: 250 کمیته در سراسر استان برای اجرای برنامه های دهه مبارک فجر از یک ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده اند.

 

وی ادامه داد: از این تعداد 25 کمیته در اراک، 40 کمیته محلی در سراسر استان و مابقی در سراسر استان مرکزی برنامه های در خور شان انقلاب شکوهمند اسلامی را طرح و اجرا خواهند کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه به برگزاری 2 هزار و 600 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و پروژه های عمرانی در استان اشاره کرد و افزود: در روزهای 12 و 22 بهمن نیز به طور ویژه برنامه های در استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: در روز 12 بهمن همچون سال های گذشته زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در مدارس سراسر استان و به صورت ویژه در شهرستان خمین با حضور مسئولان استانی نواخته می شود.

 

وی همچنین به گلباران حجره محل تحصیل رهبر کبیر انقلاب اسلامی در حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهر اراک اشاره کرد و گفت: گلباران نیز با حضور مسئولان استانی، و اقشار جامعه به ویژه جوانان در روز 12 بهمن برگزار می شود.

 

حجت الاسلام هاشمی برگزاری 130 مسابقه فرهنگی، کتابخوانی، شعر، نقاشی و جشنواره های گوناگون، توزیع 10 هزار جلد قرآن کریم و کتاب در سراسر استان، نمایشگاه عکس و پوستر به مناسبت دهه فجر، 85 مسابقه کتابخوانی، پیامک، داستان نویسی، وبلاگ نویسی، همایش مطهر، غبارروبی و گلباران گلزار شهدا را از مهم ترین برنامه های دهه فجر استان مرکزی عنوان کرد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 50 نقطه استان مرکزی برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد حضور حداکثری اقشار مردم همیشه در صحنه استان مرکزی در راهپیمایی 22 بهمن بباشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 102756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha