برخورد مسئولان با مردم متواضعانه و صادقانه باشد

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مسئولان کشور در هر رده و جایگاهی باید متواضعانه و صادقانه با مردم برخورد کنند گفت: اقشار مختلف مردم باید خیرخواهی مسئولان را حس کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «نوری همدانی» امروز (دوشنبه27بهمن) در دیدار رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و اعضای مجمع نمایندگان استان همدان، با اشاره به مشکلات امروز جامعه بویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گفت: حل مشکلات اقتصادی و همچنین رفع موانع ازدواج جوانان نیازمند چاره اندیشی و اقدامات کاربردی و موثر است.

 

این مرجع تقلید با اشاره به برخی از عوامل گرانی ها گفت: وابستگی پول کشورمان به دلار یکی از این عوامل است که باید در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود تا بهای پول و معیار فعالیت‌های اقتصادی در کشور وابسته به قیمت دلار نباشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: خدمت مخلصانه به انقلاب و مردم ولایتمدار ایران اسلامی وظیفه همه مسئولان است و خدمت به خلق خدا از بهترین عبادات محسوی می شود.

 

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مسئولان کشور در هر رده و جایگاهی باید متواضعانه و صادقانه با مردم برخورد کنند گفت: اقشار مختلف مردم باید خیرخواهی مسئولان را حس کنند.

 

این مرجع تقلید تاکید کرد: با وجود همه مشکلات اقتصادی ، ایران اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدا  به کوری چشم دشمنان، راه خود را باصلابت و اقتدار ادامه می دهد.

 

وی ادامه داد:  کسانی که در خواب خرگوشی فرو رفته اند و معتقدند که نظام و انقلاب اسلامی در حال تضعیف شدن است باید بدانند این انقلاب با فکر، فطرت و فرهنگ مردم ایران و همه ملل آزادی خواه سازگار است و تحت تاثیر این مشکلات تضعیف نمی شود.

 

آیت الله نوری همدانی در پایان مردم استان همدان را مردمی متدین، انقلابی و همیشه در صحنه توصیف کرد و افزود: مردم این استان همیشه در خط اسلام و انقلاب بوده اند و خواهند بود.

 

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای نیز در این دیدار گفت: اولویت اصلی مجلس یازدهم تحقق مجلس انقلابی و موثر و راهگشا در زمینه جلوگیری از کاهش جمعیت با تسهیل شرایط ازدواج جوانان و حل مشکلات معیشتی مردم است.

کد خبر 1027616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha