پایان طرح سنگفرش کردن صحن سیده نرجس(ع) در آستان مقدس عسکریین(ع)

آستان مقدس عسکریین(ع) از پایان طرح سنگفرش کردن صحن سیده نرجس (ع) در این آستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العسکریین،  به توصیه مستقیم «شیخ ستار المرشدی» دبیرکل آستان مقدس عسکریین مبنی بر ضرورت ارایه بهترین خدمات به زایران و آمادگی برای استقبال از زایران در طول مراسم شهادت امام هادی(ع)، بخش حفاظت مهندسی متعلق به دبیرخانه آستان عسکریین کار سنگفرش کردن صحن سیده نرجس(ع) را به پایان رساند.

 

«احمد داوود سلمان» رئیس بخش حفاظت مهندسی درباره این ماهیت این طرح گفت: کارکنان این بخش کار آماده سازی و سنگفرش کردن صحن سیده نرجس(ع) را پس از توصیه دبیرکل آستان مقدس العسکریین و در چارچوب برنامه های تدوین شده انجام دادند.

 

سلمان افزود: این صحن به مساحت 300 متر مربع بازسازی و با سنگ مرمر مفروش شد. علاوه براین کار بازسازی و رنگ کردن ایوان مجاور مسجد جامع صاحب الامر(عج) نیز به اتمام رسیده است.

 

وی ادامه داد: به دلیل طرح توسعه و بازسازی سه عدد پنجره در صحن شمالی و جنوبی نصب شده است. چهار سرویس بهداشتی نیز توسط نیروهای این بخش ساخته شده است. این تعداد علاوه بر سرویس های موجود در مسیر زایران است.

 

وی گفت: یک برنامه اضطراری و فوق العاده در طول زیارت این آستان وجود دارد . سایر بخش های آستان مقدس نیز در ارایه بهتر خدمات به زایران در طول زیارت های میلیونی همکاری مشترک دارند.

 

کد خبر 1027634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha