شرکت حافظان قرآن شهرستان جهرم در دوره ارزیابی و اعطای مدرک قرآن کریم

حجت الاسلام دهقانی گفت: ثبت نام و شرکت متقاضیان شرکت در شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در شهرستان جهرم انجام می شود.

حجت الاسلام «فتح الله دهقانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ثبت نام  شانزدهمین  دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم  از دوم اسفند 99 آغاز می شود.
 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم با اشاره به جزییات این برنامه، افزود: این دوره در چهار مقطع پنج،۱۰، ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم در سه مرحله  برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه قبول شدگان هر مرحله پس از کسب امتیاز لازم به مرحله بعد صعود می کنند، عنوان کرد: در پایان نیز به پذیرفته شدگان در آزمون در سطح سه، مدرک همتراز لیسانس، در سطح 2 مدرک همتراز فوق لیسانس و در سطح یک مدرک همتراز دکترا اعطا می شود.

 

حجت الاسلام دهقانی خاطرنشان کرد: این مدارک بنا به مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی ارزش استخدامی دارد  و مورد تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری است.

 

وی به نحوه ثبت نام در این دوره ارزیابی حافظان قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: علاقمندان جهت شرکت در این دوره با مراجعه به سایت «تلاوت» به نشانی  http://hefz.telavat.ir مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در سال های گذشته چهار نفر از حافظان این شهرستان موفق به کسب مدرک لیسانس شده اند، گفت: شهرستان جهرم از 2 هزار حافظ قرآن کریم برخوردار است.

 

 

کد خبر 1027675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha