پایین بودن نرخ مسائل امنیتی در خراسان جنوبی/ دشمن به دنبال ایجاد حوادث امنیتی در کشور است

سردار غیب پرور با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا از هر روزنه ای برای ایجاد حوادث امنیتی در کشور استفاده کند، گفت: به لطف خداوند متعال و با وجود نیروهای انقلابی خوب نرخ مسائل امنیتی در خراسان جنوبی پایین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، سردار «غلامحسین غیب پرور» ظهر امروز(27 بهمن)  در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن در این 42 سال با شیطنت‌هاییش تلاش داشته است که به اهداف پلید خود برسد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در امور بسیج با بیان اینکه دشمن با تحرکات خود در تلاش است تا برای کشور حوادث امنیتی درست کند، گفت: دشمنان همواره از اراده و بصیرت مردم شکست خورده‌اند و به فضل خداوند نیز در آینده شکست خواهند خورد.

 

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران اکنون جدی تر از گذشته به مسائل مختلف امنیتی ورود کرده است، افزود: دشمن به دنبال این است تا از هر روزنه ای برای به هم ریختن اوضاع داخلی کشور استفاده کند لذا باید در این جهت آماده باشیم.

 

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از وضعیت امنیتی خوبی برخوردار است، ادامه داد: در این استان شرقی نرخ آسیب های اجتماعی پایین است و نگران کننده نیست.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در امور بسیج در پایان بیان کرد: پایین بودن نرخ مسائل امنیتی در خراسان جنوبی نشان دهنده نجابت مردم و وجود نیروهای انقلابی خوب در این استان است.

 

 

کد خبر 1027683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha