برگزاری چهارمین یادواره شهدای شهرستان ابرکوه در قالب کنگره ملی شهدای استان یزد

ابرکوهی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد و برنامه های اجرا شده در شهرستان ابرکوه گفت: چهارمین یادواره شهدای شهرستان ابرکوه در قالب کنگره ملی شهدا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « ابرکوهی» پیش از ظهر امروز در نشست خبری کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی، ما در شهرستان ابرکوه چهارمین یادواره شهدای شهرستانی را برگزار می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان ابرکوه بیان کرد: ما این افتخار داریم که میزبان سید الشهدای مقاومت در سال 85 به عنوان اولین یادواره شهدای ابرکوه در حضور شهید سلیمانی بودیم.

وی ادامه داد: تهیه بسته های معیشتی با بیش از 10 هزار بسته، بالغ بر 30 هزار پرس غذای گرم، اهدای بیش از 2 تن نان خش و 5 هزار پرس نان صلواتی به عنوان اقداماتی در این زمینه در شهرستان بوده است.

ابرکوهی بیان کرد: نمایی از کتاب های مرتبط با دفاع مقدس ( کتاب حضور پررنگ در دو جلد 500 صفحه ای،  کتاب سردار بی سنگر در خصوص زندگینامه سید رسول جلایی، و کتاب ابراهیم موحد)، دیوار نویسی و دیوار نگاری، سخنرانی در 20 مورد نیز از دیگر برنامه های ما بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان ابرکوه گفت: تولید محتوا در فضای مجازی، 756 مورد مقاله نویسی، نامگذاری نوزادان به اسم شهدا، ساخت مصلی و نمازخانه، سرپرستی ایتام در 30 مورد، 400 مورد مشاوره کشاورزی، کاشت 285 نهال به نیت 285 شهید ابرکوه، راه اندازی گروه های سرود در شهرستان ابرکوه، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی نیز انجام شده است.

وی گفت: ختم قران به نیت شهدا، ختم زیارت عاشورا، برگزاری یادواره ها در مدارس شهرستان ابرکوه  نیز در حال انجام است که امیدواریم به خوبی تا زمان برگزاری کنگره انجام شود.

کد خبر 1027691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha