نمایشگاه عکس «مردم ما» در شهرستان بندرماهشهر پایان یافت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بندرماهشهر از پایان کار نمایشگاه عکس «مردم ما» مجموعه ای از آثار محمد زارعی در شهرستان بندرماهشهر خبر داد.

«احمد محفوظیان» در حاشیه اختتامیه نمایشگاه مردم ما در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: نمایشگاه عکس با عنوان «مردم ما» به روایت محمد زارعی از ۲۰ بهمن در نگارخانه زنده یاد سهیلا شولی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر برپا شده بود که شب گذشته (یکشنبه ۲۶ بهمن) به کار خود پایان داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بندرماهشهر افزود: در این نمایشگاه ۵۹ قطعه عکس اندازه کوچک و ۴۹ قطعه عکس اندازه بزرگ از حضور پرشور مردم بندر ماهشهر، بندر امام خمینی و اهواز در سال‌های مختلف انقلاب از جمله راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، روز قدس، روز دانش آموز، انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا مجلس شورای اسلامی و تشیع پیکر شهید سلیمانی در معرض دید قرار داده شده بود

.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر و با مشارکت کانون بسیج هنرمندان این شهرستان و شرکت عملیات غیرصنعتی پتروشیمی بر پا شده بود.

 

محمد زارعی رئیس انجمن عکاسی بندر ماهشهر متولد ۱۳۶۴ است که سابقه حضور در نمایشگاه گروهی و پنج نمایشگاه انفرادی را دارد و برگزیده سومین، چهارمین و پنجمین جشنواره سراسری عکس فجر بندرماهشهر در سال‌های ۸۴ تا ۸۶ و برگزیده نخستین جشنواره بین المللی فیروزه تبریز ۸۷ است.

 

زارعی تدریس عکاسی را از سال ۸۸ آغاز کرد. وی تندیس افتخار از نخستین همایش نخبگان شهرستان بندر ماهشهر را کسب کرده و داوری چهارم مسابقه عکس در شهرستان، دبیری چندین نشریه و ماهنامه، کارگردانی و تصویربرداری چهار فیلم مستند و داستانی، مدیریت روابط عمومی چهارمین جشنواره سراسری عکس فرد بندرماهشهر، عضویت کانون فیلم و عکس ماهشهر از سال ۸۴ و ریاست کانون فیلم و عکس ماهشهر را از سال ۹۵ در کارنامه هنری خود دارد.

 

کد خبر 1027707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha