دشمن خودباوری و اعتماد به نفس ملت ایران را نشانه گرفته است

حجت الاسلام صنعت پوردر دومین دوره بصائر سیاسی ویژه مسئولان و هادیان سیاسی ستاد ارتش گفت: دشمن در جنگ نرم اعتماد به نفس و خود باوری ما را نشانه رفته و با کم شمردن دستاوردها و تحقیر داشته هایمان به دنبال بازگشت به گذشته است

به گزارش خبرگزاری شبستان روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام صنعت پور امیری  در این مراسم که در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) گفت: زیارت جامعه کبیره که از امام هادی علیه السلام نقل شده از زیارت‍های مهم و مورد تأکید، شناسنامه امام و معرفی جریان امامت است.

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش افزود: یکی از اوصاف مهمی که در این زیارت در خصوص امام معصوم علیه السلام آمده است جمله  «وَساسه العباد» است که به معنای سیاست مداران جامعه و کسانی است که امور دنیایی و دینی را راهبری و تدبیر می کنند.

وی تصریح کرد: سیاست در جامعه علوی بر خلاف سیاست دنیا خواهان در جامعه اُموی است، به تعبیر امام خمینی (ره) بین اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی فاصله بسیار است.

وی خاطرنشان کرد: شیعه به جهت تفکر سیاسی و ناسازگاری با طاغوتیان و فراعنه زمان خود پیوسته دچار آزمون‍های سختی بوده و در شرایط فعلی، ناسازگاری غرب با نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبعیت نظام ما از اسلام ناب محمدی(ص) است.

حجت الاسلام صنعت پور افزود: وظیفه افسران جنگ نرم، آشنایی جدی و عمیق با مباحث سیاسی مرتبط با نظام اسلامی و تبیین حقایق و واقعیات و مبارزه با تصویر سازی غلط غرب است.

وی گفت: دشمن در جنگ نرم اعتماد به نفس و خود باوری ما را نشانه رفته و با کم شمردن دستاوردها و تحقیر داشته هایمان به دنبال بازگشت به گذشته است.

حجت الاسلام صنعت پور اظهار کرد: دشمن در شنیدن فضائل جمهوری اسلامی کر و در دیدن دستاوردهای آن کور است؛ به همین دلیل باید جلوی تحلیل های مهندسی شده و غلط غرب ایستاد و با بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی و با نقد منصفانه، روشنگری کرد.

وی تاکید کرد: امروز افسران جنگ نرم، در تبیین مبانی و شاخص ها و ترغیب افراد در مشارکت هوشمندانه در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

کد خبر 1027712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha