تصاویر شهدا با طراحی جدید به ورودی بندر آستارا برگشت

معیتی گفت: تصاویر شهدای والامقام بندر آستارا با طراحی جدید در ورودی این شهر مرزی و بندری نصب شد.

«جواد معیتی» امروز(دوشنبه، ۲۷ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: شهدا با از جان گذشتگی در راه اسلام و قرآن، به ما درس آزادگی و ایستادگی را به نیکی آموختند.

 

شهردار بندر آستارا به مزین شدن ورودی این شهر به تمثال شهیدان دوران دفاع مقدس این شهرستان اشاره کرد و افزود: تصاویر شهدای والامقام شهرستان آستارا با طراحی جدید از میدان شهدای گمنام تا انتهای بلوار بسیج نصب شد.

 

وی تصریح کرد: برای طراحی و تکمیل تابلوهای شهدای والامقام بندر آستارا که مزین به عکس ۱۶۰ شهید دوران دفاع مقدس است در مجموع ۳۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

معیتی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا یک رسالت همگانی است، گفت: ما نیز در شهرداری آستارا برای حفظ ارزش های اسلامی و تجلیل از شهدا با نامگذاری معابر و خیابان ها تلاش کرده ایم در زنده نگهداشتن یاد شهدا سهیم باشیم.

 

شهردار بندر آستارا تصریح کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهداست و نامگذاری معابر و نصب تمثال مبارک آنها تنها یک کار کوچک برای انتقال ارزش ها به نسل های آینده است.

 

معیتی خاطرنشان کرد: تصاویر و تمثال شهدای والامقام دوران دفاع مقدس به همت شهرداری و با مشارکت شورای اسلامی، اداره برق و بنیاد شهید و امور ایثارگران در ورودی این شهر مرزی نصب شد.

کد خبر 1027719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha