مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) تمدید شد

هوشمند با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین بار با موضوعات معارف رضوی و بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی برگزار می شود، گفت: مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن هوشمند» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: اولین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با هدف گسترش و ترویج آموزه ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه های مختلف، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای در حوزه معارف رضوی برگزار می شود.

 

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین بار با موضوعات معارف رضوی و بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی برگزار می شود؛ افزود: رسانه‌ های خبری و تحلیلی، رسانه ‌های مجازی و رسانه ‌های صوتی و تصویری محورهای جشنواره رسانه ای ام:ام رضا (ع) است که با توجه به ظرفیت‌های گسترده‌ای که در حوزه عکس وجود دارد، جشنواره، بخش "عکس خبری" نیز به محور رسانه های خبری و تحلیلی افزوده شد.

 

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان در بخش رسانه های خبری می‌توانند آثار خود را در قالب های خبر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله و یادداشت، گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی، اینفوگرافی و عکس خبری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

 

هوشمند با بیان اینکه در بخش رسانه های صوتی و تصویری قالب های برنامه تلویزیونی، برنامه رادیویی، نماهنگ تلویزیونی، مستند تلویزیونی و طرح برنامه رادیویی و تلویزیونی پیش بینی شده و فعالان رسانه های صوتی و تصویری می توانند آثار خود را در این بخش عرضه کنند؛ گفت: در بخش رسانه های مجازی امکان مشارکت همه علاقه‌مندان فراهم آمده است و در این بخش قالب های موشن گرافی، پادکست، طرح بازی و نرم افزار و همچنین وقف مجازی قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در این بخش همه فعالان شبکه های اجتماعی می توانند صفحات خود را که به طور کامل به محورهای موضوعی جشنواره اختصاص یافته یا در برخی پست ها این موضوعات را مورد نظر قرار می دهد، برای رقابت معرفی کنند.

 

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه فراخوان جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) تا 22 بهمن ماه بود که به دلیل استقبال گسترده حتی از خارج از کشور تا 15 فروردین ماه تمدید شده است؛ عنوان کرد: آثاری که از اول فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به بعد تولید شده‌ باشد در جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) پذیرفته می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون 1899 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) ارسال شده است؛ اظهار داشت: از این تعداد اثر، 475 مورد مربوط به رسانه های خبری و تحلیلی، 877 مورد مربوط به رسانه های صوتی و تصویری و 547 مورد مربوط به رسانه های مجازی می باشد.

 

هوشمند بیان کرد: اختتامیه جشنواره در اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار خواهد شد و در هر بخش، سه نفر به عنوان برگزیده توسط هیئت داوران انتخاب می شوند و به برندگان جوایز نقدی و معنوی اهدا خواهد شد.

 

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه آثار در دو مرحله داوری خواهند شد؛ گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت‌نام شرکت در نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) میتوانند به وب ‌سایت این جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1027740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha