افتتاح و کلنگ زنی سه طرح آموزشی و پرورشی در بهشهر

سه طرح آموزشی و پرورشی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس در بهشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، افتتاح مدرسه ابتدایی هشت کلاسی بانو همتی، افتتاح سرای دانش آموزی خورشید و کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهرک امام خمینی (ره) از جمله طرح های افتتاحی و کلنگ زنی در بهشهر بود.

 

« صادق علی بیکی» در حاشیه افتتاح طرح های اموزش و پرورش اظهار کرد: افتتاح مدرسه ابتدایی هشت کلاسی بانو همتی، افتتاح سرای دانش آموزی خورشید با اعتبار 82 میلیارد ريالی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

مدیر آموزش  پرورش شهرستان بهشهر  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر افزود:  طرح‌های آموزش و پرورش شهرستان بهشهر امروز ( 27 بهمن) با حضور مهرالله رخشانی مهر  معاون وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

 

وی گفت: برای ساخت مدرسه بانو همتی که از مدارس مشارکتی بوده است و  در زمین اهدایی به مساحت یکهزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای یکهزار و ۷۷ مترمربع احداث شده است؛  ٤٢ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

علی بیکی افزود: سرای دانش آموزی خورشید بهشهر هم به مساحت  یکهزار و ٣٤٣ متر مربع و با هزینه مشارکتی ٤٠ میلیارد ریال ساخته و تحویل آمزوش و پرورش شد.

 

وی یادآور شد: کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهرک امام خمینی (ره) بهشهر هم که  با با همکاری بنیاد برکت و با اعتبار دولتی ساخته می شود با حضور رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی مدارس به زمین زده شد و تلاش شده در موعد مقرر و در کمترین زمان ممکن با لحاظ استانداردها ساخته شود.

کد خبر 1027784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha