«شیخ شهید محمد خیابانی» معلم تحول آفرین و هویت ساز

پیش همایش معلمان و دانش آموزان با عنوان «شیخ شهید محمد خیابانی معلم تحول آفرین و هویت ساز» در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، این پیش همایش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و با حضور تعداد محدودی از معلمان و دانش آموزان و با رعایت پروتکل های بهداشتی روز پنچ شنبه 30 بهمن از ساعت 10 تا 12 در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند جهت حضور وبیناری از طریق  شبکه شاد به نشانی  @azarbijansharghistudents  و سایت ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی به آدرس https://shahidkhiyabani/live  اقدام کنند. 

هدف از برگزاری پیش همایش معلمان و دانش آموزان تبیین شخصیت  شیخ شهید محمد خیابانی  بعنوان معلم تحول آفرین و هویت ساز در میان قشر فرهیخته معلمان و همچنین دانش آموزان است، در حقیقت شیخ شهید محمد خیابانی بعنوان یک معلم روحانی نقش بی بدیلی در ایجاد تحولات آموزشی عصر خود داشت.

همایش بین المللی  شیخ شهید محمد خیابانی به منظور بررسی علمی ابعاد شخصیت، اندیشه و مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی آن معلم مجاهد در ۴ محور: شرح احوال و زندگی شیخ محمد خیابانی، بعد سیاسی و مبارزاتی، مبانی فکری و شعائر دینی در قیام شیخ، بعد فرهنگی و اجتماعی شخصیت وی، اواخر سال‌جاری و به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت آن مبارز استکبار ستیز در شهرهای تبریز، شبستر و تهران  برگزار خواهد شد.

کد خبر 1027838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha