قول مساعد رئیس سازمان حج و زیارت در زمینه پرواز مستقیم زائران از کهگیلویه و بویراحمد

رشیدیان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۹ پایگاه اعزام زائر در کشور داشتیم، گفت: قول مساعد می دهیم در صورت وجود زائر زمینه پرواز مستقیم از استان کهگیلویه و بویراحمد را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا رشیدیان»، رئیس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران امروز (۲۷ بهمن ماه) با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کرد.

 

«علیرضا رشیدیان» در این دیدار از تلاش ها و پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد و گفت: قدم های خوبی در استان در بخش های مختلف برداشته شده و ما آمادگی داریم در بخش اعزام زائران به صورت ویژه این استان را لحاظ کنیم.

 

رئیس سازمان حج و زیارت کشور با تاکید بر اینکه ما خواستار اعزام مستقیم زائران از استان مبدا به مقصد هستیم، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشور باید در این راستا ما را همراهی کند و گام هایی نیز برداشته شده است.

 

رشیدیان ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری سال گذشته رکورد بی نظیری داشته و کل سفرهای حجاج کشور با کمترین تاخیر و گاهاً با تعجیل به مرکز اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۹ پایگاه در کشور داشتیم، گفت: قول مساعد می دهیم در صورت وجود زائر زمینه پرواز مستقیم از این استان را فراهم کنیم.

 

رئیس سازمان حج و زیارت کشور تعداد کارگزارن حج در استان کهگیلویه و بویراحمد را ۲۱۰ نفر دانست و گفت: این افراد به عنوان بازوی توانمند در مدیریت بحران می توانند همراه دولت باشند.

کد خبر 1027841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha